نگاهی به یک روش تربیتی کارآمد

تربیت به کمک داستان در خانه و مراکز آموزشی

ولایتی :

دولت یازدهم حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق کند

علی‌اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی و عضو ائتلاف پیشرفت با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید سبب تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شود، اظهار داشت: دولت یازدهم باید از افراد متخصص و کارآمد برای به تحقق رساندن اهداف نظام در مسیر عالی خود و همچنین تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی گام موثر بردارد.
کد خبر: ۵۵۱۶۳۶
دولت یازدهم حماسه سیاسی و اقتصادی را محقق کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل  در همایش حوزه و بیداری اسلامی در محل سالن اجتماعات دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد اظهارداشت: انتخابات مسئله‌ای مهم است و در واقع می‌توان گفت در شرایط فعلی ضرورت بیشتری برای اثبات تکلیف بیشتر وجود دارد.

وی افزود: شاید هیچگاه نظیر حال برای اثبات تکلیف نسبت به نظام و آرمان‌های نظام اسلامی ضرورت نداشتیم و باید همه تلاش خود را در عرصه انتخابات برای به تحقق رساندن حماسه سیاسی بکنیم.

ولایتی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری خرداد 92 باید دولت کاردان و تابع ولایت فقیه انتخاب شود خاطرنشان کرد: در سالی که با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده باید یکایک افراد جامعه در مسیر تحقق آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: هر فرد می‌تواند در این مسئله کارگشا باشد و به نوعی می‌توان گفت برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی و روی کار آمدن دولت کاردان و تابع ولایت فقیه باید احساس مسئولیت و تکلیف کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با تأکید بر اینکه بیداری اسلامی به معنی بازگشت به ارزش‌های اسلامی است گفت: کشورهایی که بیداری اسلامی را تجربه می‌کنند در واقع پیش از آن روش‌های غیراسلامی را برای مدیریت کشور تجربه کرده و حال به این مسئله پی برده‌اند که مدیریت باید در خط اسلام و با پرچم‌داری علمای اسلام باشد.

ولایتی همچنین از ناآرامی‌های صورت گرفته در سوریه یاد کرد و گفت: سوریه بیش از هر زمان دیگری مقتدرانه در برابر ناآرامی‌ها ایستاده و این ناآرامی‌ها و نابسامانی‌ها نشأت گرفته از جنگ‌های کور و چریکی عده‌ای غیرسوری در داخل سوریه است.(فارس)

newsQrCode
برچسب ها: ولایتی کارآمد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
۰
۰
همانطور كه دولت دهم مشكلات را حل كرد راستی منظور از بیداری اسلامی چیه نكنه دشمنی با شیعه است
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها