محدودیت های ترافیکی هشتم فروردین

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی جاده های کشور در هشتمین روز سال 1392 را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۱۰۴۷
محدودیت های ترافیکی هشتم فروردین

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روز هشتم فروردین ماه 1392 را اعلام کرد.

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه ها، بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

محور هراز

تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه الی ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز پنجشنبه هشتم فروردین ماه الی ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین – رشت

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم ساوه – همدان

تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس ممنوع است.

محورهای اصلی شمال استان سیستان و بلوچستان

تردد وسائل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 20 روز های پنجشنبه و جمعه مورخ هشتم و 9 فروردین ماه از محورهای زابل - زاهدان و زاهدان - نهبندان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه باری سنگین به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 الی 19 روز پنجشنبه 8 فروردین ماه از محورهای زاهدان - خاش ممنوع است.

گفتنی است، مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها