اگر می خواهید آخر هفته تان را با یک فیلم خانوادگی جذاب خارجی سپری کنید تماشای فیلم فیلم سینمایی « در دنیای بهتر » را از دست ندهید.
کد خبر: ۵۴۹۵۴۵
تماشای فیلم در دنیای بهتر در روز جمعه

فیلم سینمایی « در دنیای بهتر » به کارگردانی  سوزانه بایر و تهیه کنندگی سیسه گراوم یورگنسن ، جمعه 25 اسفند ماه ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت .
داستان فیلم با بازی میکائیل پرسبرنت، ویل جانسون و ادی کیمانی از این قرار است که : پسری به نام کریتسین بعد از مرگ مادرش همراه با پدر خود به خانه مادربزرگ که در شهر دیگری می رود. روز اول مدرسه او شاهد اذیت و آزار پسری هم سن خود به نام الیان توسط تعدادی از بچه های شرور می شود. بر حسب اتفاق وقتی وارد کلاس جدیدش می شود متوجه می شود که آنها در همان کلاس هستند و کریستین نیز کنار الیان می نشیند. بعد از تعطیل شدن مدرسه چون کریستین به الیان در تعمیر دوچرخه اش کمک می کند از طرف سوفوس سردسته بچه های شرور کتک می خورد و همین موضوع باعث می شود تا کریستین فردای آن روز با او درگیر شود و سوفوس را به شدت کتک بزند. ماجرای آنها به گوش والدین و مربیان مدرسه رسیده و آنها اختلاف آنها را حل و فصل می کنند. یک روز که الیان با پدر و برادر کوچکش و کریستین به پارک رفته اند. به خاطر سوء تفاهم آنتون، پدر الیان از مردی کتک می خورد ولی ...
 « در دنیای بهتر » محصول سال 2010 دانمارک و سوئد در گونه خانوادگی ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها