معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد:

اجرای طرح ویژه نوروزی نظارت بر بازار کالا از 15 اسفند

قیمت های جدید خودرو بر روی سامانه 124

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت جدید انواع خودروهای تولید داخل را بر روی سامانه 124 درج کرد .
کد خبر: ۵۴۹۱۲۸
قیمت های جدید خودرو بر روی سامانه 124

به گزارش واحد مرکزی خبر ، پس از آن که خودروسازان قیمت جدید خود را در پی درخواست معاون اول رئیس جمهور مبنی بر کاهش نیم تا چهار میلیون تومانی قیمت خودرو به نمایندگی های فروش اعلام کردند سازمان حمایت نیز این قیمت ها را بر روی سامانه 124 به نشانی www.124.ir درج کرد .

هنوز شورای رقابت که از جانب دولت مسئول رسیدگی به قیمت خودرو و تهیه دستورالعمل تعیین قیمت ان است ، قیمت های جدید را تائید نکرده است.

این در حالی است که جمشید پژویان رئیس شورای رقابت در اخرین موضع گیری قیمت های جدید اعلام شده از جانب خودرو سازان را بی ارتباط با دستورالعمل این شورا دانست و گفت : کاهش قیمت خودروسازان عیدی بود که بنا به درخواست معاون اول رئیس جمهور برای مشتریان خود در نظر گرفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عل رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
واقعا مردم را چی فرض كرذند چرا رهبری محترم در این مورد دستوری نمیفرمایند.خودروساران بحرف رئیس جمهور محترم هیچ گوته اقدامی بعمل نیاوردند جز مسخره كردن ملت با تشكر
مجید قندی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
سلام خیلی جالب بود رفتم تو سایتشون هیوندای جنسیس كوپه از مگان ارزون تر بود مگان 74 میلیون بود جنسیس كوپه 65 میلیون واقعا خنده دار بود زنگ زدم سامانه 124 رو پیغام گیر بود میخواستم یه جنسیس بخرم آخه موقعی كه دلار 1200 بود جنسیس كوپه 65میلیون بود الان قیمت ارز مبادلهایم كه حساب كنید میشه 110 میلیون واقعا قیمتاشون خنده داره
شیر علی پا ك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
۰
۰
با سلام ای كاش در جبهه شهید می شدم واین روزها را نمی دیدم كه همه اقایان جمع شده اند كه مبادا خودرو ساز ضرركند در صورتی كه ستون اصلی انقلاب مردم طبقات پایین جامعه كه از نظر اقتصادی ضعیفندمی باشند. خدا عاقبت مارا ختم بخیر بگرداند.

نیازمندی ها