احسان خواجه امیری و گروه های پالت و رستاک روی صحنه می روند

شوالیه، بهار اراکی ها را رنگ می زند

روزهای آخر اسفند بهار موسیقی ایران است. برگزاری جشنواره موسیقی و استقبال گرم برخی سلایق از آن، انتشار البوم گروه های مختلف مثل پالت، رستاک و همچنین خواننده های چون رضا یزدانی و محسن چاوشی و این روزها هم کنسرت های مختلف در جای جای ایران.
کد خبر: ۵۴۸۵۳۶
شوالیه، بهار اراکی ها را رنگ می زند

 

شهرام ناظری با گروه فردوسی برای اجرای قطعاتی چون قفل زندان بشکنم، شیدا شدم، من چه دانم و آوازی در نوا 21 و 20 اسفند ماه از ساعت 20 در سالن امام خمینی (ره) شهرستان اراک به صحنه می‌رود.

گروه رستاک به سرپرستی سیامک سپهری و خوانندگی فرزاد و بهزاد مرادی 27 اسفند ماه در ساعات 19 و 22 به میزبانی سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد هشت قطعه را برای علاقه‌مندان خود به اجرا می‌گذارد.

احسان خواجه‌امیری هم 28 اسفند ماه با اجرای 20 قطعه در ساعات 22 و 18:45 قطعاتی چون تو رو آرزو نکردم، برام هیچ حسی شبیه تو نیست، تو چشات مال من نیست و هرچه آرزوی خوب مال تو را در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برای علاقمندان خود به اجرا می‌گذارد.

گروه پالت به خوانندگی امید نعمتی و کاوه صالحی و گروه کماکان به خوانندگی مهدی ساکی، 20 اسفند به ترتیب در ساعات 20 و 18:40  در هفته موسیقی تلفیقی تهران روی صحنه فرهنگسرای نیاوران می‌روند. گروه کامران نیز به خوانندگی کامران رسول‌زاده 23 اسفند در ساعات 22 و 18:45 در سالن اصلی مجموعه فرهنگی – ورزشی اریکه ایرانیان به اجرای 14 قطعه برای علاقه‌مندان خود می‌پردازد.   

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها