سال 92 آغاز یک جهش بزرگ برای المپیک آسیایی است

عباسی : تعویق انتخابات کمیته المپیک کار درستی نیست

عباسی در نشست هم اندیشی؛

کنایه وزیر ورزش به ادعای علی آبادی!

وزیر ورزش و جوانان نشست هم‌اندیشی مجمع کمیته ملی المپیک را مفید خواند. البته حرف های معنی دار عباسی در این نشست را نباید نادیده گرفت.آنجا که یکی گفت علی آبادی گفته اگر شما بخواهید استعفا می دهد اما وزیر در واکنش به این حرف گفت : حرف های بچگانه نزنید!
کد خبر: ۵۴۶۸۲۹
کنایه وزیر ورزش به ادعای علی آبادی!

محمد عباسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا این نشست مفید بود، اظهار کرد: هر دو مجموعه منسجم و هماهنگ با هم کار می‌کنند، این نشست بسیار مفید بود. من به عنوان عضو مجمع شاهد این مسئله بودم. در این جا وزارت ورزش و کمیته المپیک با هم جلسه نداشتند. اعضای مجمع با کمیته المپیک جلسه داشتند.

وی درباره برنگرداندن روسای برکنار شده به ورزش یادآور شد: قانون و ضوابط این را می‌گوید، من خلاف قانون عمل نکردم، ضابطه از قبل همین بوده است. افراد جدیدی انتخاب شده‌اند. من نمی‌توانم آن‌ها را تغییر دهم. تعلیقی هم در کار نیست.

عباسی در واکنش به خبرنگاری که پرسید اگر انتخابات قبل از پایان دولت باشد آیا کاندیدا می‌شوید، یادآور شد: تا زمانی که زمان انتخابات تعیین نشود تصمیمی برای کاندیداتوری ندارم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه چرا ماه‌هاست حقوق پارالمپیکی‌ها از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان پرداخت نشده است، تاکید کرد: از رییس صندوق سوال کنید، همه جا ممکن است مشکل مالی داشته باشند.

عباسی درباره جریمه 270 هزار دلاری باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا یادآور شد: نسبت به کمک ما به فوتبال در سطح جامعه نظرات ضد و نقیضی وجود دارد، بعضی‌ها می‌گویند نباید کمک شود، ما معتقدیم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چون دولتی هستند باید از سوی دولت مورد حمایت قرار بگیرند. تاکنون هر دو تیم به طور مساوی حمایت شده‌اند و با هم فرقی ندارند.

وزیر ورزش و جوانان درباره مشکلات باشگاه پرسپولیس برای تهیه ارز به دلیل بالا رفتن نرخ ارز و دلار برای پرداخت کردن بدهی‌ وینگادا اظهار کرد: ارز و طول مهم نیست!

عباسی در واکنش به خبرنگاری که گفت‌ علی‌آبادی گفته اگر شما بخواهید استعفا می‌دهد، اظهار کرد: چنین چیزی مطرح نشده و حرف‌های بچگانه نزنید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا صحت دارد که حق امضا از خطیب گرفته شده است تاکید کرد: چنین چیزی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها