حضور «ملکه» در نوروز به اکران تنوع می‌دهد

سید احمد میرعلایی تاکید کرد: اگر گروه سینمایی خوبی به ما بدهند «ملکه» را برای نوروز اکران می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۵۵۶۸
حضور «ملکه»  در نوروز به اکران تنوع می‌دهد

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی مشخص شدن وضعیت اکران «ملکه» در نوروز را به فردا 12 اسفند ماه موکول کرد و گفت: حضور «ملکه» در میان فیلم‌های نوروز به اکران تنوع می‌دهد و اگر در گروه خوبی این فیلم به نمایش درآید، قطعا مخاطب خود را خواهد داشت.

وی افزود: این فیلم از آثار شاخص سینماست که علی رغم اینکه در جشنواره فجر سی به آن کم لطفی شد اما در جشن انجمن منتقدان مورد توجه قرار گرفت و برای ما هم دیده شدن آن مهم است بنابراین قصد داریم در شرایط مطلوب این فیلم را اکران کنیم.

میرعلایی ادامه داد: هرچند تمایل داشتیم آثار دیگرمان در عید اکران شود و هنوز هم با تمام توان از آثارمان حمایت می‌کنیم، معتقدیم تولید یک فیلم تنها ساخت آن نیست بلکه این چرخه با اکران کامل می‌شود.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه سال‌ها این انتقاد مطرح می‌شود که آثار دولتی برای فروش ساخته نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: آثاری که امسال در جشنواره داشتیم، فیلم‌هایی هستند که در گیشه موفق خواهند بود اما حالا این آثار گرفتار سیاست پخش شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه اکران نوروز بسته شده بود ما کوتاه آمدیم و پیشنهاد اکران «ملکه» را قبول کردیم و امیدوارم این فیلم نجیب و خوب که جزو آثار شاخص سینما محسوب می‌شود‌ در شرایط مطلوبی اکران شود.

به گزارش ایسنا، فیلم «ملکه» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و با بازی میلاد کی‌مرام، حمیدرضا آذرنگ،مهدی سلطانی،هومن برق‌نورد، همایون ارشادی و مصطفی زمانی است و درباره‌ی ماههای پایانی جنگ در آبادان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها