نماینده ایلام به جام جم آتلاین گفت:

غرب به دنبال روند فرسایشی مذاکرات است

نماینده یزد در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

آمریکا نمی‌خواهد مذاکرات به نتیجه برسد

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به روند مذاکرات 1+5 با ایران گفت: پیش بینی ما قبل از مذاکرات این بود که آمریکایی ها نمی خواهند گفتگوها به نتیجه قطعی برسد تا همان طرح مذاکره به مذاکره بعدی را دنبال کنند و به مردم فشار بیاورند.
کد خبر: ۵۴۵۰۲۵
آمریکا نمی‌خواهد مذاکرات به نتیجه برسد

محمد صالح جوکار نماینده یزد امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه امریکا تحت فشار افکار عمومی وهمپیمان غربی خود است افزود:البته این کشور علیرغم چنین فشارهایی همچنان کار شکنی  در مذاکرات را پیگیری می کند تا روند گفتگوها را تا حد مذاکره به مذاکره بکشاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:آمریکا دنبال طولاتی کردن مذاکرات برای فشارها وتحریم های خود است تا شاید جمهوری اسلامی تحت این فشارها شرایط آنان را بپذیرد که این رفتار مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نیست.

جوکار با اشاره به حضور چشمگیر مردم در22 بهمن علیرغم فشارهای خارجی افزود: ملت پشتیبان نظام وتصمیمات راهبردی مدیران کشور هستند چون دانش هسته‌ای امروز یک بخش از هویت دینی ما است و نمی توانیم آنرا مورد معامله قرار دهیم.

وی تأکید کرد:کشورهایی  که دم از مذاکره می زنند باید رفتار خود را در قبال ایران اصلاح کنند و با تجدید نظر در رفتار گذشته؛ چوب لای چرخ مذاکرات نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
110
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
۰
۰
صحیح است

نیازمندی ها