زن و مردی که تحت پوشش مسافر با تهدید سلاح سرد از رانندگان زورگیری می کردند با اقدامات ویژه پلیس آگاهی کمتر از سه روز شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۳۲۹۱
دستگیری زوج زورگیر در اصفهان

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، یکی از شهروندان اصفهانی سراسیمه به یکی از کلانتری های شهر اصفهان مراجعه و به ماموران اظهار داشت : دو نفر که یک مرد و یک زن بودند تحت پوشش مسافر سوار خودرو سواری وی شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند.

با اظهارات شاکی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با استفاده از اطلاعات شاکی و بکار گیری چهره نگاری ، تصویر متهمان را به دست آوردند.

دربررسی ها مشخص شد متهم مرد این پرونده که "علی-س" نام دارد از افراد سابقه دار بوده که قبلاً با همدستی خانمی به نام "افسانه_ص" 23 ساله به صورت مشترک اقدام به سرقت می کرده است.

سرهنگ سلیمیان سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با توجه به مستندات بدست آمده با همانگی مقام محترم قضایی اکیپی از کارآگاهان خبره اداره مبارزه با سرقتهای بعنف تشکیل و برای دستگری متهمین در محلهای احتمالی حاضر شدند تا اینکه سرانجام متهمان در یکی از محله های غرب اصفهان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه همراه با مقادیری اموال سرقتی دستگیر شدند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سرقت به انجام عمل بزهکارانه خود اعتراف کردند گفت: ،هر دو متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل که با صدور قرار روانه زندان شدند.

newsQrCode
برچسب ها: زورگیر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
124
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام.خواهشن با استفاده این عكس تو همه خبرها ابروی مردم رو نبرید.متاسفم برای قشر خبر نگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
۰
۰
باید دست زن زورگیرو قطعش كنن بعد پیشونیشو نقره داغ بزنن ولش كنن آزاد بگرده كثافته آشغال تكلیف مرده هم مشخصه

نیازمندی ها