فرمانده انتظامی ایلام از پاکسازی نقاط آلوده در شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۷۰۴
پاکسازی نقاط آلوده ایلام با دستگیری 7 مجرم

شهاب عزیز زاده امروز در ایلام اظهار داشت: طرح پاکسازی نقاط جرم‌خیز ایلام با همکاری پلیس انتظامی ایلام با موفقیت اجرایی شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح هفت نفر از مجرمان شناسایی و دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی استان می‌شوند.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: این طرح تا پایان امسال در شهرستان ایلام استمرار داشته و نیروی انتظامی مصمم به اجرای آن است.

عزیززاده تصریح کرد: نیروی انتظامی استان ایلام با آمادگی کامل در حال اجرای وظائف محوله بوده و در این راستا همواره موفق عمل کرده است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش پرسنل پلیس، تعامل مناسب و مشارکت مردم با نیروی انتظامی استان ایلام است.

وی افزود: استمرار این تعامل منجر به افزایش احساس امنیت در بین مردم استان بوده که این موضوع از خود برقراری امنیت واجب‌تر و اثر گذار‌تر است.

فرمانده انتظامی ایلام گفت: برقراری نظم و امنیت یکی از وظایف اصلی پلیس بوده که نیروی انتظامی استان ایلام به حفظ و برقراری این مهم خود را موظف می‌داند.

وی از مردم استان ایلام خواست همچنان نیروی انتظامی را در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در راستای برقراری و استمرار امنیت مطلوب یاری کنند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها