پس از پیروزی مقابل تیم ملی اردن؛

کاستا: بازیکنانم ترسیده بودند

کمیته زنان کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه آینده در کویت به ریاست ˈنعیمه احمد الجابر الصباح ˈ تشکیل جلسه می دهد.
کد خبر: ۵۴۰۱۳۸
کمیته زنان فوتبال غرب آسیا تشکیل جلسه می دهد



به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا روز سه شنبه نوشت: در این نشست که رویدادهای مختلف فوتبال زنان غرب آسیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، خانم ها ˈحصه آل خلیفه ˈ از بحرین ، ˈامل بوشلاخˈ از امارات ، ˈعنود المسندˈ از قطر ، ˈفریده شجاعیˈ از ایران همچنین ˈریما رامونیهˈ از اردن و ˈایات السعافین ˈ از فلسطین به عنوان مشاور حضور دارند.

ˈفادی الزریقاتˈ دبیر کل کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا دراین باره اظهار کرد: این کنفدراسیون برای پیشرفت و توسعه فوتبال بانوان اهتمام جدی دارد و کمیته زنان این کنفدراسیون می تواند با اتخاذ برنامه های مطلوب ، فوتبال بانوان غرب آسیا را توسعه دهد و در این راستا به موفقیت برسد.

وی افزود: در این راستا خانم ˈ نعیمه احمد الجابر الصباح ˈ رییس کمیته زنان کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا خواستا تشکیل جلسه فوری این کمیته شد تا در این جلسه پیشنهادها و نظرات همه اعضای این کمیته بررسی شود.

زریقات تصریح کرد: در فوتبال بانوان غرب آسیا بازیکنان مستعد علاقمند همراه با قدرت بدنی خوب ، زیاد است و باید با اتخاذ راهبردهای مناسب آینده روشنی را برای آنها رقم بزنیم .

وی افزود: تدوین اساسنامه مناسب برای مسابقات همچنین ساخت و تجهیز اماکن مناسب برای فوتبال بانوان غرب آسیا به پیشرفت و توسعه فوتبال زنان این منطقه از آسیا کمک می کند.

بنا بر این گزارش ، در جلسه روز جمعه کمیته زنان کنفدراسیون فوتبال غرب آسیا برنامه های پیش روی فوتبال بانوان غرب آسیا ، اساسنامه مسابقات ، تشکیل کمیته های فرعی همچنین تعیین زمان پنجمین دوره مسابقات فوتبال غرب آسیا که قرار است به میزبانی فلسطین برگزار شود و برگزاری مسابقات رده های سنی مختلف ، بررسی خواهد شد.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها