سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال:

برای قهرمانی به سریلانکا می رویم

احمدی: خوابگاه‌های تربیت بدنی امکانات مناسبی ندارند

روزهای «دور از خانه» تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان

تیم‌های فوتبال بانوان با مشکلات زیادی در طول برگزاری لیگ روبرو هستند که یکی از این مشکلات مناسب نبودن شرایط خوابگاهی است.
کد خبر: ۵۳۵۴۸۴
روزهای «دور از خانه» تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان

احمدی، سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوارکشتی بوشهر، درباره مشکلات تیمش در دیدارهای خارج از خانه گفت: وقتی به شهرهای دیگر برای برگزاری مسابقات لیگ می رویم با مشکل خوابگاه روبرو هستیم.

وی با اشاره به وضعیت خوابگاه ارومیه و سرد بودن آن گفت: معمولا خوابگاهی که در اختیار تیم‌ها قرار می دهند، خوابگاه تربیت بدنی است که امکانات حداقلی هم ندارد. زمانی که به این موضوع اعتراض می‌کنیم می‌گوید هتل بگیرید، اما شبی یک میلیون تومان از کجا بیاوریم؟

وی ادامه داد: وقتی تیم به ایلام رفت گفتند که تنها خوابگاه تربیت بدنی است که می‌توانیم آنجا برویم، اما این خوابگاه شوفاژ و آبگرم ندارد که آن زمان مجبور شدیم هتل بگیریم. شرایط در پایتخت بدتر است و آن جا خوابگاهی گیر نمی‌آید و متاسفانه ما با مشکلات زیادی در رابطه با خوابگاه‌ها در طول سفرهای تیم روبرو هستیم.

احمدی با بیان این که شهرهایی همچون اصفهان و سیرجان از شرایط خوابگاهی بهتری برخوردار بودند، گفت: بحث اسکان تیم در طی مسابقات لیگ با باشگاه است، اما متاسفانه پولی در فوتبال بانوان نیست که بخواهند شرایط حداقلی را هم برای ما ایجاد کنند. باشگاه‌ها تنها تیم را می‌فرستند و یک مربی و مسئول تدارکات و سرپرست همراه تیم است. متاسفانه بانوان تنها هستند و در شهرهای مختلف تنها خوابگاه‌های تربیت بدنی به آنها تعلق می‌گیرد که در آن هم شرایط مناسبی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر، خاطر نشان کرد: وقتی یک تیم آقایان در دسته یک هم به سفر و مسابقه‌ای می‌روند حداقل برای هر سفر 10 تا 15 میلیون خرج می‌کنند، اما ما حداکثر هزینه ای که داریم 1.5 تا دو میلیون است و این موضوع شرایط را برایمان سخت می‌کند.

احمدی گفت: فکر می‌کنم باید باشگاه‌های مردان را مجبور کنند که از تیم‌های بانوان هم حمایت کنند نه این که به بانوان پولی دهند، اما حداقل امکاناتی مانند خوابگاه را در اختیار تیم‌ها قرار دهند. با پول یک بازیکن در تیم‌های مردان می‌توان از یک فصل بانوان حمایت کرد، اما حمایت چندانی از تیم‌های فوتبال بانوان صورت نمی‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها