علیرغم رایزنی های رویانیان با رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا؛

دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان هنوز در حد مذاکره

کد خبر: ۵۳۹۸۰۴
ادبیات کوچه بازاری مدیر عامل پرسپولیس !

حجت اله اکبرآبادی
مدیرعامل پرسپولیس ، هر چقدر نیز که در کار راهنمایی و رانندگی تبحر و تخصص داشته باشد ، هنوز هم در کار مدیریت ورزش یک جای کارش می لنگد . شاید اگر این لنگی ها در کار نبود با این همه خرج و هزینه در باشگاه پرسپولیس ، تیم فوتبال آن هم اکنون باید صدرنشین مطلق لیگ برتر بود که البته نیست ، چرا ؟ چون مدیریت در این باشگاه بزرگ با آزمایش و خطاهای بزرگی همراه بوده و محمد رویانیان چون خود را اختیار دار کامل دیده ، نخواسته با توجه به حرف دلسوزان این رشته و پیشکسوتان باشگاه ، مدیریت بهینه ای داشته باشد . او در همان روزهای اول حضورش در راس باشگاه ، نتوانست صدای مخالف محمد پنجعلی عضو هیات مدیره باشگاه را تحمل کند تا با جدایی کاپیتان اسبق پرسپولیس و تیم ملی ، سردار ساز خود را زده و به لطف خرج کردن های کلان و بی ضابطه اش ، همه چیز را مطابق میل خود در آورد . او حتی در برهه ای وقتی صدای اعتراض علی پروین را هم بلند دید ، با هر ترفندی ساز مخالف این پیشکسوت در مخالفت با سرمربی خارجی تیم را به حاشیه هدایت کرد تا در جاده ای بدون توقف به جلو گاز دهد . غافل از اینکه بالاخره این جاده یک جاهایی سرعت گیر دارد و او را مجبور به توقف می کند ، بویژه آنکه اگر این راننده هم به مسیر جاده و شرایط آن نا آشنا باشد . آوردن مصطفی دنیزلی و مانوئل ژوزه بر مبنای روحیات بلندپروازانه رویانیان شکل گرفت تا پرسپولیس از این آمدن و رفتن مربیان ترک و پرتغالی نه تنها طرفی نبست ، بلکه کلی نیز به دردسر افتاد تا هم میلیاردی پولش هدر رود و هم برای کسب جایگاهی معتبر در لیگ ، مدام این در و آن در بزند .
بدتر از همه این نتیجه نگرفتن ها و فرصت های سوزیهای انجام شده در رابطه با سرخ ها ،نوع ادبیات مدیر عامل سرخهاست که بد جوری روی اعصاب طرفداران فوتبال و پرسپولیس رژه رفته است . اصطلاحاتی چون دبه در آوردن و برخوردهای تند و خارج از اخلاق با مجری و تهیه کننده برنامه نود ، کم نبوده که دیروز خبرگزاری فارس در حاشیه حضور رویانیان در مراسم گلریزان ورزشی ها نوشت ؛ به هنگام جمع آوری پول وقتی لنگ را مقابل جناب مدیر عامل پرسپولیس قرار داده اند وی گفته است "ما همه لنگی هستیم"!
جدا از اینکه به نظر می رسد رویانیان به ادبیات کوچه بازاری علاقه شدیدی دارد و سرش درد می کند برای این کل کل ها ،‌باید از سردار قرمزها پرسید که ولو به صورت شوخی نیز بیان این جمله از دهان یک مدیر عامل زیباست ؟! این وسط تکلیف نوجوانان و جوانانی که عاشقانه به پرسپولیس و رنگ قرمز علاقه دارند چیست ؟
البته محض اطلاع باید خدمت جناب رویانیان عرض کنیم که دیگر لنگ در زورخانه ها نیز کاربردی ندارد و ورزشکاران این رشته ملی و باستانی ، شلوارک مخصوص به پا کرده و تمرینات خود را دنبال می کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها