پرسپولیسی که در ابتدای فصل قرار بود فقط برای قهرمانی بجنگد فردا در مصاف با گهر دورود به دنبال آن است تا با یک پیروزی پس مدت ها از جایگاه یازدهمی لیگ خارج شود و رتبه خود را یک رقمی کند.
کد خبر: ۵۴۰۰۷۷
تلاش پرسپولیسی ها برای فرار از جایگاه یازدهمی

جام جم/ این بازی که در هفته‌ بیستم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برگزارمی شود پیش از این به دلیل آلودگی هوای تهران به تعویق افتاده بود . هر دو تیم در میانه های رو به پایین جدول به سر می برند با این تفاوت که پرسپولیسی ها نسبت به صعود به رده های بالاتر جدول امیدوارتر شده اند اما گهری ها همچنان در حال فرار از خطر سقوط هستند. مشکلات مالی در گهر به قوت خود باقی است هر چند آنها در مقایسه با هفته های گذشته وضعیت بهتری دارند.
این بازی به نوعی جنگ پرسپولیسی‌ها هم هست. محمد مایلی کهن که هنوز از انتخاب نشدن خود به عنوان سرمربی پرسپولیس در چند سال گذشته ناراحت است و در بیشتر مصاحبه‌هایش به این موضوع اشاره می‌کند باید در حالی مقابل تیم سابقش قرار گیرد که در هفته‌های پایانی لیگ برای جدا شدن از قعر جدول به همه امتیازات بازی‌های باقی مانده نیاز دارد .

پرسپولیسی‌ها که با یحیی گل محمدی شروع خوبی در نیم فصل دوم داشتند به یکباره روند صعودی خود را از دست دادند. سرخپوشان در چهار بازی قبلی خود به تساوی رسیده‌اند و این باعث شده که رویانیان بار دیگر به بازیکنان تیمش هشدار دهد در صورت توقف مجدد جریمه می‌شوند.

شاگردان گل محمدی در چند بازی گذشته مشکلات زیادی در گلزنی داشته‌اند. پرسپولیس در این بازی دو کاپیتان اول خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. هر چند گفته می‌شود مهدوی کیا می‌تواند به بازی بعدی این تیم مقابل سپاهان برسد و کریمی هم برای دیدار با ذوب آهن در جام حذفی آماده خواهد شد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گهر دورود روز چهارشنبه ساعت 17:10 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها