پیروزی استقلال با شلیک طلایی فرهاد مجیدی

شاگردان امیر قلعه نویی که می‌دانستند تراکتورسازان با پیروزی بر ملوان موقتا به صدر جدول رده‌بندی صعود کرده‌اند، برای آن‌که صدر را پس بگیرند، در جنگی میلی‌متری با راه‌آهن دونده و پر‌انگیزه به برتری یک بر صفر رسیدند تا با 49 امتیاز دو دستی صدر جدول را بچسبند.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۴

در این بازی استقلال با وجود آن‌که چند تن از ملی‌پوشانش و از جمله جواد نکونام را به‌واسطه خستگی ناشی از بازی با لبنان در اختیار نداشت، اما در راه پیروزی با حوصله‌تر از راه آهن عمل کرد تا به دنبال یک لحظه اشتباه مرگبار محمد محمدی، سنگربان با تجربه لکوموتیورانان، تیر خلاص را بر پیکر تیم علی دایی شلیک کند. زننده این گل نیز کسی نبود جز فرهاد مجیدی که وقتی به‌دنبال گره‌خوردن بازی، از سوی هواداران نامش در استادیوم آزادی طنین‌انداز شد، با اشاره قلعه‌نویی و البته با کسب اجازه از علی دایی به زمین رفت تا در بدو ورودش،گلی طلایی را برای آبی پوشان به ثمر رسانده و نشان دهد که برای حضور 90 دقیقه‌ای در زمین انگیزه‌های زیادی دارد. این گل در دقیقه 71 و 9ثانیه بعد از ورود مجیدی به زمین زده شد.

جریان گل نیز به‌ا ین طریق بود که وقتی روی توپ سانتر شده روی دروازه راه‌آهن، توپ از دستان محمدی جدا شد، فرهاد مجیدی آن وسط حی و حاضر بود تا تیر خلاص را به قلب حریف شلیک کرده و سه امتیاز طلایی و ارزشمند را به حساب آبی‌ها واریز کند.علی دایی که روی این اشتباه مرگبار، اعصابش کاملا به هم ریخته بود، در دقایق پایانی بازی نیز به قضاوت محسن ترکی معترض شد تا در شرایطی که راه آهن می‌توانست در ثانیه‌های پایانی و روی خروج ناموفق مهدی رحمتی، بازی را به تساوی بکشاند، آه از نهاد سرمربی راه‌آهن بلند شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها