واژگونی اتوبوس با 3 کشته و 32 زخمی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور خوزستان ـ شهرکرد سه نفر کشته و 32 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۵۳۷۴۹۳
واژگونی اتوبوس با 3 کشته و 32 زخمی

فرامرز شاهین امروز اظهار داشت: به فاصله یک روز بعد از واژگونی اتوبوس در محور گندمان گردنه مروارید در ساعت 1:20 دقیقه بامداد روز یکشنبه مورخ 15 بهمن‌ماه جاری یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور خوزستان ـ شهرکرد در پنج کیلومتری شهر گهرو به علت لغزندگی جاده واژگون و منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن 32 نفر شد.

وی با بیان اینکه سه نفر از مجروحان این حادثه به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند، افزود: در این حادثه مصدومانی که دچار آسیب‌دیدگی شدند برای درمان به درمانگاه شلمزار و بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

شاهین با اشاره به اینکه هنوز هویت کشته شدگان شناسائی نشده است، بیان داشت: در این حادثه تیم‌های پلیس راه استان به‌منظور حفظ امنیت به همراه اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر در محل حادثه حضور دارند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری میانگین حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه را 14 دقیقه اعلام کرد و گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته میانگین حضور اورژانس در محل حادثه در شهرستان‌های کوچک هشت دقیقه است.

وی با بیان اینکه ماهانه به‌طور میانگین یک‌هزار و 500 اعزام در پایگاه‌های اورژانس به‌منظور خدمات‌رسانی به نیازمندان صورت می‌گیرد، گفت: در مجموع سالانه به‎طور میانگین 18 هزار اعزام در پایگاه‌های اورژانس در راستای خدمات‌رسانی به افراد انجام می‌‏شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها