آغاز شب شعر خنده‌بازاری‌ها در شبکه 3

مجموعه طنز خنده‌بازار از امشب با بخش‌های جدید همچون شب شعر،‌ ماهنامه برگ زرد و مناظره تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
کد خبر: ۵۳۶۳۲۸
 

پخش این برنامه از امشب ساعت 20 و 50 دقیقه در آستانه عید ولادت پیامبر اسلام و جشن‌های دهه فجر آغاز می‌شود و به‌صورت شبانه ادامه پیدا خواهد کرد. تکرار خنده‌بازار نیز روز بعد ساعت 16 و 50 دقیقه پخش می‌شود.

فرید شب خیز تهیه‌کننده خنده‌بازار ضمن اعلام این خبر به جام‌جم گفت: در مجموع 50 قسمت 40 دقیقه را باید به شبکه سه تحویل دهیم که تعدادی از این قسمت‌ها در ایام نوروز پخش خواهد شد. وی از طراحی و تولید 22 بخش و موضوع در خنده‌بازار جدید خبر داد و افزود: از این تعداد 12 موضوع جدید هستند و ده‌موضوع نیز از سری‌های قبل راهی خنده‌بازار جدید شده‌اند. به عنوان مثال 90درصد، هشت، داستان‌های باورکردنی وپلیس نامحسوس موضوعات قدیمی برنامه هستند که به دلیل استقبال مخاطبان بروزرسانی و حفظ شده‌اند. در سری جدید هشت دوباره بدل مسعود فراستی را خواهید دید و موضوعات جدیدی که در این مدت در سینمای ایران پیش آمده با زبان طنز مطرح می‌شود.

به گفته وی کلاس درس، کوکب خانم، به خانه برگشتیم، دادگاه اداره مشکل بازکنی و تبلیغات از دیگر بخش‌هایی است که در برنامه خنده‌بازار امشب گنجانده شده است. حمید نیک نبرد، بهشاد مختاری، مختار سائقی، رضا پاپی، علی کاظمی، حمید کاشانی و وحید مهین‌دوست از بازیگرانی هستند که به سری جدید خنده‌بازار اضافه شده اند و از بازیگران قبلی نیز کسی کم نشده است. دو بخش هتل و رستوران بین‌راهی برای قسمت‌های ویژه عید نوروز در نظر گرفته شده است و در آن موضوعات سفرهای نوروزی، مهمانان خارجی، همایش‌های دولتی و حضور فوتبالیست‌ها در هتل مطرح می‌شود. طنز خنده‌بازار به کارگردانی شهاب عباسی و تهیه‌کنندگی فرید شب خیز در شبکه سه سیما تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها