حجت‌الاسلام سعیدی در یادآورده شهید محلاتی؛

باید راه درست را به مردم نشان بدهیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مهندسی معقول این است که به سپاهیان و فرزندان امام (ره) راه را نشان بدهیم . بگوییم چه کسانی در گذشته بر عرصه قدرت تکیه‌زده‌اند و انحرافی ایجاد کرده‌اند و جریان‌های انحرافی و معارض را به خوبی بیان کنیم.
کد خبر: ۵۳۰۷۵۱

مراسم یادوآره شهید محلاتی و بیش از 400 شهید ناحیه ناحیه مقاومتی امیر‌المومنین شمال شرق شب گذشته با حضور حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه ، حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران، مرتضی تمدن استاندار، سردار ذوالقدر جانشین سپاه تهران، سردار حسن‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت امیرالمومنین و جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در تالار بزرگ کشور برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های خواص افزود: خواص پیشتاز یعنی ولایتمداری درست تبعیت، همسویی و شناخت صحیح است و هنر آنجا است که انسان فرمان ولی خدا را فرمان خدا دانسته و او را فصل‌الخطاب بداند و در خوشی و ناخوشی از آن تبعیت کند.

وی یادآور شد: بعد از رحلت پیامبر (ص) افرادی که با او پیمان بسته بودند چند گروه شدند گروهی که عمار‌گونه زندگی کردند گروهی که در برابر ولی خدا قرار گرفته و گروه دیگر گروهی بوند که سکوت کردند و ما این گروه‌ها را در دوران فتنه به خوبی می‌بینیم چرا که قرار نبود دیگر این وقایع تکرار شود و قرار بود از اشتباهات گذشتگان عبرت بگیرند اما با کمال تأسف در دوران امام (ره) و حتی بعد از ایشان چرخش و انحراف از مسیر ولایت در بعضی خواص مشاهده شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دومین ویژگی خواص پیشتاز زمان‌شناسی و اشنایی با آن است. انسان‌های زمان شناس انسان‌های موفق هستند که جلوتر از زمان خود حرکت می‌کنند و خواص باید بدانند هر حادثه‌ای قابل تکرار است و زمانی می‌توان پیشگیری کرد که قبل از آن به خوبی عمل کرد و امروز هم به فرمایش مقام معظم رهبری قصد دشمنان زیر سؤال بردن انتخابات است.

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: هفته گذشته رادیو بی‌بی سی جنجالی بپا کرد که بنده درباره انتخابات صحبت کرده‌ام و بحث مهندسی برای انتخابات را بیان نموده‌ام در حالی که اینطور نبوده و وظیفه ما در داخل سپاه مهندسی معقول است. یعنی مهندسی در برابر مهندسی معکوس و مهندسی معقول این است که به سپاهیان و فرزندان امام (ره) راه را نشان بدهیم و بگوییم چه کسانی در گذشته بر عرصه قدرت تکیه‌زده‌اند و انحرافی ایجاد کرده‌اند و جریان‌های انحرافی و معارض را به خوبی بیان کنیم.

نماینده ولی فقیه در پایان خاطر نشان کرد: مهندسی معقول یعنی تبیین شرایط چیدمان سیاسی در مقابل مواضع امام و رهبری است و حوزه مأموریتی ما سپاه و بسیج است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها