معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان شهید «حاج محمد طالبیان» را نمونه و الگوی ولایت‌پذیری دانست و بر معرفی شخصیت وی به مردم به بهترین شکل تأکید کرد.
کد خبر: ۵۱۹۷۲۳

«علی‌اکبر فامیل‌کریمی» که در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری «یادواره شهید طالبیان و 4900 شهید فرهنگی کشور» سخن می‌گفت،افزود:شخصیت‌ شهید طالبیان هنوز به خوبی برای مردم معرفی نشده است در حالی که مردم برای تکیه بر هشت سال دفاع مقدس نیاز به معرفی شاخص‌ها دارند.

وی با یادآوری نقش شهید طالبیان در شکل‌گیری «گروه ابوذر» نهاوند و هدایت و ماندگاری این گروه به لحاظ اصالت، ادامه داد: شهید طالبیان در گروه ابوذر نقش بسیار مهمی داشته و این شهید و شهدای این گروه، پیام ابوذر را که ولایت‌پذیری است،دریافت کرده بودند؛بنابراین، شهید طالبیان نقش بسیار پررنگی در ولایت‌پذیری گروه ابوذر داشت.

فامیل‌کریمی با بیان اینکه سطح برگزاری این یادواره کشوری است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که از ظرفیت تمام استان‌ها برای معرفی شهدای فرهنگی استفاده شود.

به گفته وی،«یادواره شهید طالبیان و 4900 شهید فرهنگی کشور» با حضور 3000 نفر، در روز 23 آذرماه جاری در «حسینیه امام خمینی(ره)» همدان برگزار می‌شود. همچنین یک یادواره در محل تولد معلم شهید حاج محمد طالبیان در روز 20 آذرماه جاری در شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

استان همدان 209 شهید فرهنگی در دفاع مقدس تقدیم کرده‌ است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها