رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: با اجرای طرح شبنم، بازار و کالاهای قاچاق در کشور کنترل می شود که اجرای موفق این طرح منوط به همکاری دستگاه های مرتبط و مردم است.
کد خبر: ۵۰۳۴۵۰

فدا حسین مالکی امروز در نشست اتاق بازرگانی که با حضور جمعی از مدیران بخش خصوصی و دولتی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری، افزود: شعار امسال کامل کننده شعارهای سال های پیش است و به معنای واقعی یعنی اقتصاد مقاومتی و طبیعی است که بخش خصوصی نقش اساسی در این بین دارد.

وی با اشاره به بر پایی اولین همایش و نمایشگاه ضمانت کیفیت و اصالت کالا که از 14 الی 17 آذر ماه به مدت چهار روز در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود، اظهار داشت: ضمانت و اصالت کالا هم جهت با کیفیت محصولات باید باشد و چنانچه کیفیت کالا ارتقا یابد تمامی صنوف به اصالت کالا توجه می کنند.

مالکی با اشاره به طرح شبنم گفت: این طرح علاوه بالا بردن جایگاه کالا و محصولات داخلی، انتخاب محصول را برای مصرف کننده راحت و هشداری به صاحبان سرمایه است تا به تولیدات داخل بهای بیشتری دهند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ورود کالاهای قاچاق را ضعف در نظارت و کنترل مبادی دانست و گفت: اگر ما به بحث کیفیت در داخل توجه کنیم رقابت را روان تر و قطعا از ورود کالاهای بی کیفیت جلوگیری می کنیم.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها