اعضای بهراد محسنی کودک شش ساله دچار مرگ مغزی در اصفهان، به سه بیمار نیازمند اهدا شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، این کودک در یک سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود.
کد خبر: ۴۹۴۹۵۲

وی پس از انجام مراحل تایید مرگ مغزی و اقدام خداپسندانه خانواده‌اش، در مرکز آموزشی درمانی الزهرا(س)اصفهان مورد عمل برداشت اعضا قرار گرفت. دو کلیه و کبد این کودک به سه بیمار نیازمند عضو اهدا شد و امکان ادامه زندگی را برای آنها فراهم ساخت./ ایرنا

ساخت کنار گذر ساحلی از آستارا تا گرگان

معاون وزیر راه و شهرسازی اجرای طرح کنارگذر ساحلی از آستارا تا گرگان را یکی از اولویت‌های اصلی وزارت راه برشمرد و ابراز امیدواری کرد که عملیات اجرایی این طرح بزرگ سال آینده آغاز شود. احمد صادقی با بیان این‌که طرح مطالعاتی کنارگذر ساحلی آستارا ـ گرگان در حال انجام است.

وی افزود: طول این مسیر حدود 700 کیلومتر است. وی پس از اتمام طرح مطالعاتی فراخوان برای جلب مشارکت سرمایه‌گذار انجام خواهد شد. / ایرنا

رانش زمین براثر خاکبرداری غیر اصولی

ناپایداری خاک و رانش زمین بر اثر خاکبرداری‌های غیراصولی و ساخت و سازهای بی‌رویه در مناطق مختلف گرگان، جان و مال ساکنان این شهر مرکز استان را تهدید می‌کند. یک عضو نظام مهندسی ساختمان گلستان با انتقاد از ساخت و سازهای غیرمجاز بی‌رویه در منطقه ناهارخوران و روستای زیارت، خواستار توقف صدور مجوز ساخت و ساز در اراضی شیب دار بالای 30 درصد شد.

عبدالرضا چراغعلی گفت: ریزش ترانشه در مسیر سوپر سحر هشداری بود از وضعیت ساخت و ساز در این مناطق و در این خصوص نگرانی جدی در زمان بروز حوادث طبیعی برای گرگان احساس می‌شود./ مهر

اسکله غیرمجاز در سواحل خوزستان وجود ندارد

ناظر گمرکات خوزستان گفت: هم‌اکنون هیچ اسکله غیرمجاز در خوزستان که از طریق آن به صورت غیرقانونی اقدام به واردات و صادرات کالا شود، وجود ندارد.

عباس علیدادی افزود: همه اسکله‌های ساحلی خوزستان از خرمشهر تا هندیجان تحت کنترل و نظارت گمرکات خوزستان است و ماموران گمرک بر نحوه ترخیص و واردات کالا نظارت می‌کنند.

گمرکات خوزستان از نظر حجم واردات و صادرات کالا پس از گمرکات هرمزگان در رتبه دوم کشور قرار دارد./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها