سه فیلم سینمایی «اسپایدرمن شگفت‌انگیز»، «وحشی‌ها» و «کیتی پری: بخشی از وجود من» اولین هفته اکرانشان را در سینماهای جهان پشت سر می‌گذارند، اما فیلم اسپایدرمن در همین هفته نخست، صدرنشین جدول پرفروش‌ها شده است.
کد خبر: ۴۸۸۷۴۶

در جدول پرفروش‌های سینمای آمریکا، فیلم سینمایی اسپایدرمن شگفت انگیز با در اختیار داشتن 4000 سالن سینما صدرنشین شد. این فیلم با فروش 140 میلیون دلار در هفته نخست اکران خود، گوی سبقت را از فیلم‌های کودکانه و فانتزی مانند «تد» و «شجاع» ربود.

این فیلم که محصول شرکت سونی است، با هزینه 230 میلیون دلار تولید شده و فقط در آخر هفته 65 میلیون دلار فروش کرده است.

فیلم سینمایی «تد» که دومین هفته اکرانش را در سینماهای آمریکای شمالی پشت سر می‌گذارد، با داشتن 3000 سالن سینما، تاکنون بیش از 120 میلیون دلار فروش داشته است.

این فیلم که محصول شرکت یونیورسال است توسط «ست مک‌فارلین» ساخته شده، در فروش آخر هفته خود به مبلغی بیش از 32 میلیون دلار دست یافته است.

«تد» ماجرای یک خرس اسباب بازی به همین نام را به تصویر می‌کشد که با تحقق‌یافتن آرزوی دوران کودکی صاحبش، جان می‌گیرد. مارک والبرگ، میلا کانیس و جول مک‌هیل از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

«شجاع» به کارگردانی مارک اندروز و برندا چامپن هم در سومین هفته اکران خود توانست با فروش 20 میلیون دلاری آخر هفته، عنوان سومین فیلم پرفروش این هفته را به خود اختصاص دهد. مجموع فروش این فیلم برابر با 175 میلیون دلار است.

فیلمنامه این فیلم انیمیشن را که پیش از این در صدر جدول فروش قرار داشت، مارک اندروز و استیو پورسل نوشته‌اند. «شجاع» نزدیک به 4000 سالن سینما در اختیار دارد.

«وحشی‌ها» تازه‌ترین ساخته الیور استون که به موضوع قاچاق مواد مخدر می‌پردازد، در اولین هفته اکرانش به فروش آخر هفته 16 میلیون دلار رسید که آن را در رتبه چهارم جدول فروش جای داد.

وحشی‌ها که بر اساس رمانی از دان ویسلو ساخته شده، داستان دو دوست است که بر ضد شرکت‌های بزرگ مواد مخدر مکزیکی فعالیت می‌کنند.

آرون جوهانسون، تیلور کیتج، جان تراولتا و بنیچیو دل تورو در این فیلم استون نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم دیگر جدول فروش این هفته «مایک جادویی» است که دومین هفته اکرانش را پشت سر می‌گذارد. فروش آخر هفته این فیلم بیش از 15 میلیون دلار بوده است.

این فیلم جدیدترین کار استیون سودربرگ به شمار می‌رود که تاکنون 72 میلیون دلار فروش کرده است. «مایک جادویی» بیش از 3000 سالن نمایش در اختیار دارد.

«حمایت شاهد مده‌آ» ساخته تایلر پری که دومین هفته اکران را طی می‌کند، نزدیک به 46 میلیون دلار فروش کرده است. فروش آخر هفته ششمین فیلم جدول فروش، بیش از 10 میلیون دلار بوده است.

این فیلم داستان یک حسابدار درستکار است که درگیر کلاهبرداری عده‌ای سوء‌استفاده‌گر شده است، برای محافظت از جان خود گرفتار حوادثی می‌شود.

سومین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های «ماداگاسکار» به نام «ماداگاسکار 3؛ تحت تعقیب اروپایی» در پنجمین هفته اکران خود توانست با فروشی برابر با 196 میلیون دلار در رتبه هفتم پرفروش ترین فیلم‌های این هفته سینماهای آمریکای شمالی قرار بگیرد. فروش آخر هفته این فیلم انیمیشن نزدیک به 8 میلیون دلار بوده است.

اریک دارنل، تام مک‌گرث و کانراد ورنان به طور مشترک کارگردانی «ماداگاسکار 3؛ تحت تعقیب اروپایی» را به عهده دارند و نوح بائومباچ نیز فیلمنامه این انیمیشن سه‌بعدی را نوشته است.

در سومین قسمت از مجموعه انیمیشن‌های «ماداگاسکار»، الکس، مارتی، گلوریا و ملمن در ادامه سفر خود به قاره اروپا می‌رسند و در آنجا با یک سیرک برخورد می‌کنند. بن استیلر (الکس)، کریس راک (مارتی)، دیوید شیمر (ملمن) و جادا پینکت اسمیت (گلوریا) نیز از جمله بازیگرانی هستند که به جای شخصیت‌های انیمیشن سینمایی «ماداگاسکار 3؛ تحت تعقیب اروپایی» حرف زده‌اند.

وودی آلن با فیلم «به رم با عشق» که فروش پایان هفته آن 3 میلیون دلار بوده، به آخر جدول پرفروش‌های سینمای آمریکا سقوط کرده است. این فیلم که بازیگران شناخته شده‌ای دارد، در سومین هفته اکرانش فقط 5 میلیون دلار فروش کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها