در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان گفت: محور و موضوع سازمان ها و نهادهای اجتماعی ، مردم هستند به گونه ای که تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هر سازمانی بر محور مردم تنظیم می شود.
وی تصریح کرد: در حال حاضر اقناع فکری و روحی مردم حرف اول را در امور و فعالیت های سازمانها و نهادهای اجتماعی می زند و اگر فعالیت های ما در فکر مردم مثبت باشد رضایتمندی را به همراه دارد.
شهردار مشهد بیان داشت: همچنین عمل و عکسالعمل انسانها بیش از اینکه متاثر از فکر و اندیشه آن ها باشد از احساس آن ها نشات می گیرد بنابراین باید پاسخگوی این نیاز شهروندان نیز بود.
پژمان اعتماد را کلید رضایتمندی دانست و ادامه داد: در وهله اول باید شناختی از شهروندان شکل بگیرد تا اطلاعات به صورت شفاف و صادقانه به آن ها منتقل شود و بین طرفین اعتماد به وجود آید.
وی تصریح کرد: اعتماد مردم یک سرمایه برای ما محسوب می شود و باید از آن به صورت حداکثری بهره مند شد به گونه ای که اگر این مهم وجود داشته باشد تمام گرههای کار باز می شود.
شهردار مشهد گفت: زمانی که در شهروندان اعتماد به وجود نیاید فعالیت هایی که انجام می دهیم پرهزینه تر و سخت تر خواهد بود.
وی با تاکید بر استمراری بودن فعالیت ها در حوزه شهرداری بیان داشت: تمام فعالیت های شهرداری باید استمرار داشته باشد و در سایه آن اعتماد شهروندان نیز جلب شود و اگر این مهم محقق شود در تمام شئون زندگی تاثیرگذار است.
پژمان افزود: رفع بی اعتمادی و سوءتفاهم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و در نتیجه آن رضایتمندی را به همراه دارد.
در این مراسم جواد اصغری مدیر سابق پشتیبانی، منابع انسانی ورفاه به سمت شهرداری منطقه 4 و علیرضا صحراگرد نیز به سمت مدیریت پشتیبانی،منابع انسانی ورفاه شهرداری مشهد منصوب شد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
رییس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت در گفتگو با جام جم آنلاین:
گفتوگوی «جامجم» با سیده عذرا موسوی، نویسنده کتاب «فصل توتهای سفید»
یک نماینده مجلس:
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»: