پیشخوان

Wonderlust

همه ما علاقمند به ثبت لحظات خوش سفرمان هستیم و عکس‌های یادگاری بسیار زیادی یقینا در آلبوم شخصی خود نگهداری می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۲۱۲۴

اگرچه امروزه شاید عکس‌های چاپ شده، زیاد مورد توجه گردشگران نیست و با توجه به‌تکنولوژی‌های پیشرفته عکس‌های دیجیتال علاقمندان بیشتری دارد از این رو یکی از زیرمجموعه های سری مجله های «واندرلاست» شماره تابستانی خود را سال 2011 میلادی به عکاسی گردشگری اختصاص داده است. روشهای نوین عکاسی بهتر، بهترین دوربین‌ها و مقاوم ترین آنها در سفر به گردشگران معرفی شده و روشهایی برای ثبت بهتر لحظات خوش سفر را به شما معرفی کرده است . این سری مجله ها که به صورت فصلی منتشر می‌شود هرفصل به معرفی یکی از مسایل مربوط به گردشگری می پردازد .

 

 

 

 

NORTH BOUND

این مجله چاپ فیلیپین که یکی از مجلات معتبر گردشگری منتشر شده در این کشور است هر شماره خود را به بررسی امکان گردشگری جنوب آسیا و بخصوص کشور محل انتشار خود کرده است.

البته مجله « نورس بوند» در شماره نخست خود به بررسی زندگی بومیان کشور پرو و تمدن اینکا پرداخته است که مطالعه آن خالی از لطف نیست. هرچند قاره آسیا خود به تنهایی امکانات گردشگری بسیار زیادی دارد و هر ساله تعداد بی شماری از گردشگران را به خود جلب می کند اما ذهن جستجوگر بشر همیشه به دنبال یافتن مکان ها و مناظر بسیار بکر‌تر و ‌ دست نیافتنی‌تری است که توسط اینگونه مجلات پیگیری می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها