بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر در "روز سوم"

ویژه برنامه "روز سوم" کاری از گروه فرهنگ و تمدن شبکه جهانی صدای آشنا در روز آزادسازی خرمشهر از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: ۴۷۵۳۸۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "روز سوم" به منظور ادای احترام به افرادی که در حماسه آزادسازی خرمشهر شرکت داشتند، در قالب مستند- روایی، به بازخوانی این تاریخ ارزشمند می پردازد.

قسمتی از این ویژه برنامه به بررسی اهمیت و تجلیل جایگاه هنرمندانی که به اشکال مختلف، آثاری از جمله کتاب، فیلم، موسیقی، و ... در این زمینه خلق کرده اند، خواهد پرداخت.

ناهید گودرزی سردبیر و تهیه کننده، محسن بهرامی و مینو جبارزاده بازیگران و سعید اسلام زاده نویسنده و کارشناس مجری، در این ویژه برنامه همراه مخاطبان هستند.

"روز سوم" را روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گذری بر زندگی امام محمد باقر(ع)

دو ویژه برنامه "پنجمین عشق" و "چکاد علم" کاری از گروه دین و اندیشه شبکه جهانی صدای آشنا، در روز میلاد امام محمدباقر (ع) از این شبکه پخش می شود.

"پنجمین عشق" به مناسبت میلاد امام محمدباقر علیه السلام، به بررسی شرایط زندگی و جایگاه علمی ایشان، می پردازد.

در بخشی از این ویژه برنامه، درباره نقش حضرت در بنیانگذاری سیستم مطالعاتی و معارفی تشیع صحبت خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حامد فاضلی کارشناس این ویژه برنامه است.فرزانه ردایی سردبیر، نویسنده و محقق، فروغ وزیری زاده تهیه کننده، سمیرا سجادی گوینده، محسن بهرامی راوی، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"پنجمین عشق" را روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت 12:00 به وقت تهران برابر با ساعت 07:30 به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"چکاد علم" شخصیت امام محمدباقر علیه السلام را با توجه به نحوه برخورد ایشان با فرقه های زمان خویش، مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

در بخشی از برنامه به مبحث فرقه ها و آسیب های آن در زمانه حاضر، نگاهی جامع خواهد شد.

رسول شکوهی و حجت الاسلام سید حمید حسینی، در بخشی از این ویژه برنامه، به بیان و تحلیل حدیثی از گفتار حضرت امام باقر علیه السلام می پردازند.

سید داود عطایی سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری، رویا ولی زاده تهیه کننده و راضیه طالب زاده گوینده، در این ویژه برنامه همراه شما هستند.

"چکاد علم" را روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت 07:45 به وقت تهران برابر با ساعت 03:15 به وقت گرینویچ، از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

دو گزارش زنده از مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

از مرحله یک هشتم پایانی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دوم و سوم خرداد، دو مسابقه فوتبال به صورت زنده از گروه ورزش و تفریحات شبکه جهانی صدای آشنا گزارش می شود.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان و استقلال روز سه شنبه دوم خرداد ساعت 20:15 به وقت تهران برابر با ساعت 15:45 از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

صادق ورمزیار کارشناس این مسابقه فوتبال است.همچنین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و الاتحاد عربستان روز چهارشنبه سوم خرداد ساعت 22:15 به وقت تهران برابر با ساعت 17:45 از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا پخش خواهد شد.

ضیاء عربشاهی کارشناس این مسابقه فوتبال خواهد بود.رضا ابوفاضلی سردبیر، شهرام نوروزی گزارشگر، محمدحسین معتمدهاشمی مجری و شاهین شملو تهیه کننده، در این برنامه همراه شما خواهند بود.

تماشای رنگ صبح در "رنگارنگ"

برنامه صبحگاهی "رنگارنگ" هر روز صبح به وقت ایرانیان ساکن در حوزه آسیا و اقیانوسیه از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

"رنگارنگ" جُنگی اجتماعی با رویکرد تفریحی و اطلاع رسانی برای ایرانیان خارج از کشور است.

این برنامه شامل بخش هایی همچون: نمایش، مثل آباد، معرفی اماکن مذهبی، لحظه ناب، پند زندگی، کمی با هم بخندیم، یادمون باشه، آب و هوا، دست پخت، گزارش روز، نام آوران، و کوچه باغ خاطره، است.

این برنامه توسط دو گروه برنامه ساز تولید می شود.
گروه اول: محمدتقی گلشن سردبیر و تهیه کننده، مهسا حق پناه گوینده، معصومه ذباح
گروه دوم: معصومه ذباح سردبیر و نویسنده، ناصر مهربانی تهیه کننده، مرتضی عسگرزاده گوینده، جواد پهلوان گزارشگر، و نسیم کرمانی نویسنده.آسیه گرجی و محسن بهرامی گروه بازیگران برنامه "رنگارنگ" هستند.

"رنگارنگ" را هر روز ساعت 08:30 به وقت تهران برابر با ساعت 04:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها