سایت رفاهی باز نمی‌شود

مسئولان سازمان هدفمندی بخوانند

سایت رفاهی باز نمی‌شود. این پیامی است که کاربران جام جم آنلاین در بخش نظرات خبری در همین باره منتشر می‌کنند و خواستار رفع مشکل سایت و تمدید مهلت انصراف یا عدم انصراف دریافت یارانه مرحله دوم هستند.کاربران جام جم آنلاین با ارسال پیام تاکید می‌کنند که سایت همچنان باز نمی‌شود و خواستار پیگیری مسئولان امر هستند.کاربری نوشته است" از روز دوشنبه سایت کاملا غیر فعال است و امکان ورود وجود ندارد. تمدید تاریخ آخرین مهلت را از مسئولین خواستاریم."
کد خبر: ۴۷۰۰۴۷

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین در پی اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها مبنی بر این که امروز 12 اردیبهست آخرین روز مراجعه به سایت رفاهی است، مردم با مراجعه به این سایت با مشکل مواجه هستند.

در این زمینه کاربران جام جم آنلاین با نوشتن پیام اعلام می‌کنند که سایت همچنان باز نمی‌شود و خواستار پیگیری مسئولین در این زمینه می‌باشند.

یکی از کاربران در پیامی نوشته است؛جای تعجب است که برای این سایت به این مهمی و با وجود سوالات بیشمار و سردرگمی کاربران این سایت، بخش "پاسخ به سئوالات شما" غیر فعال است و صفحه ارور می دهد. واقعا باید دست مریزاد گفت.
 
یکی دیگر از کاربران نوشته است؛این یعنی انصراف اجباری و غیرقانونی. چرا کسی به این حرکت غیرقانونی و به تبع آن خرابی سایت که همه حاکی از محرومیت بسیاری از یارانه است اعتراض نمی کند من امروز 4 ساعت است که برای ورود به سایت تلاش می کنم. اساسا چرا باید برای عدم انصراف به سایت مراجعه کرد و قتی بدیهی است که 99 درصد مردم مایل به انصراف نیستند؟؟؟؟؟!!!!
 
کار بر دیگری نوشته است؛آقا والله این سایت گیره، ماهم کلی هزینه کافی نت کردیم هیچی به هیچی حتما تمدیدش کنین.
 
مسئولین سازمان هدفمندی یارانه‌ها به چند پیام دیگر توجه کنند؛

-سلام خسته نباشید این عجب سایت قشنگی هست من خدمات کامپیوتری دارم از صبح 20 نفر اومدن ولی هیچ کدام نتونستن ثبت کنند چون سایت باز نمی شه
 
-جالب اینه که در قسمت سوم یعنی انصراف از مابه التفاوت مرحله اول و مراحل بعدی برای بنده فقط گزینه تایید فعاله !!!! اون هم پس از تایید پیغام خطا میده ظاهرا سرگرمی خوبی برای مردم شده.
 
-ما نمیخواهیم انصراف بدهیم اما با این وضع به اجبار میخواهند ما را حذف کنند.
 
من از صبح تو اینترنت هستم هزار بار رفتم به هیچ وجه سایت در دسترس نیست لطفا پیگیری کنید تمدید کنن وگر نه مردم با مشکل جدی بر میخورن مرسی.
 
-از صبح نزدیک به 20 بار به سایت مراجعه کردم متاسفانه جواب گو نبوده.
 
-از روز دوشنبه سایت کاملا غیر فعال است و امکان ورود وجود ندارد. تمدید تاریخ اخرین مهلت را از مسئولین خواستاریم.
 
-بابا این چه وضعشه،میگن وارد سایت بشین کارتون انجام بدین بعد سایتو میبندن.این کار شما میرسونه که کسایی که پیامک دریافت کردن خواسته یا ناخواسته توسط شماها رد میشن. خودتون سایتو بستین بعد میگین شما اقدام نکردین.
 
سایت رفاهی دچار مشکل است . لطفا مهلت را تمدید کنید در ضمن این پیامک ها را که فرستادید مطمئن هستید که افراد دارای قدرت مالی هستند با این همه گرانی در ضمن چرا کلید انصراف / عدم انصراف را یکی کرده اید؟
 
-سایت دولتی فیلتر بود!!!! با وی پی ان بازش کردم. جل الخالق. سایت به زور باز میشه به مرحله تایید نهایی که می رسه قاطی میکنه. باید تو تاریخ ثبت بشه خیلی جالب بود واقعا. 

-با سلام و خسته نباشید.اقا به اطلاع کی برسونیم که سایت خرابه.فکر میکنین مسئولین سایت خودشون در جریان نیستن؟؟؟؟خوبم هستن و مهم نیست که مردم همشون الاف شدن و سر یک کار شیرین رفتن.خوب از اول چرا این همه تبلیغات میکنن تو تمام رسانه های گروهی که برین وارد سایت شین و انصراف یا عدم انصرافو بزنین.خوب یهو خودشون مارو حذف کنن دیگه.این اداها چیه ما نفهمیدیم.با تشکر از جام جم
 
-بله کاملا درسته از ظهر روز 11 اردیبهشت ورود به سایت غیر ممکن شد . آیا این مورد عمدآ اتفاق افتاده که نشود انصراف داد؟
 
-هر چه به سایت مراجعه میکنم جواب نمیده لطفا مهلت آنرا تمدید کنید با تشکر
 
-دسترسی به سایت به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، من با استفاده از قویترین اپراتورهای اینترنت نمی توانم وارد سایت شوم، خواهشمند است از مسئولین بخواهید مهلت را تمدید کنند.
 
-تا چند روز پیش رفتن به سایت مثل آب خوردن بوده.ولی حالا خودشون کاری کردن تا نتونیم وارد سایت بشیم.

-به اطلاع هموطنان عزیر می رساند لنگر یک کشتی هوایی به سایت رفاهی دات کام در حوزه خلیج فارس برخورد نموده و ما در تلاشیم تا از ساعت 12 روز 13 اردیبهشت دست به تعمیر اساسی سایت بزنیم با تشکر

-لطفا مهلت داده شده تمدید گرددچون امکان دسترسی به سایت موجود نمی باشد.
 
-آقا جان سایت کاملا قطع شده و امروز هم آخرین مهلت می باشد پس تکلیف این مردم چه می شود لطفا تمدید مهلت نمایید.
 
تعداد پیام‌های مردمی بسیار است و هر لحظه بر تعداد آن افزوده می‌شود و ما به همین تعداد بسنده می‌کنیم و امیدواریم که مسئولین ذیربط در این زمینه اقدام کنند تا مشکل مردم حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها