مجموعه انیمیشن قصه بهمن به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمود سلطان‌پور در 13 قسمت 11 دقیقه‌ای در صدا و سیمای خراسان رضوی تهیه می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۶۹۵

سلطان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این فیلم گفت: «قصه بهمن»، داستان تحول یک نوجوان 13 ساله به نام بهمن است. قصه دوره نوجوانی و گذر از وابستگی به استقلال، قصه خودباوری و شناخت خویشتن و... موضوعاتی است که به شکل‌های گوناگون در این مجموعه به آن اشاره می‌شود.

وی با بیان این‌که در این مجموعه تحول فردی با تحول اجتماعی پیوند خورده، ابراز کرد: داستان این مجموعه از مهر ماه 1357 یعنی اوج مبارزات مردم علیه رژیم شاه آغاز و تا سال 1360 (مقطع دفاع مقدس) ادامه می‌یابد.وی افزود: در کنار قصه بهمن مخاطب با مردی به نام سرگرد علی صیادشیرازی آشنامی‌شود که با منش، کردار و گفتارش نقشی اساسی در تحول شخصیت این نوجوان دارد. سلطان‌پور تصریح کرد: با توجه به تحقیقات گسترده‌ای که صورت گرفته است سعی شده وقایعی که در خصوص شهید صیاد بیان می‌شود، مستند باشد.

وی هدف از تولید این مجموعه را آشنایی مخاطب نوجوان با قهرمانان و اسطوره‌های دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خصوصا شهید علی صیادشیرازی عنوان و اظهار کرد: کتاب‌های در کمین گل سرخ نوشته محسن مومنی، ناگفته‌های جنگ از احمد دهقان و عملیات شیندرا نوشته علی صادقی‌گویا از جمله منابع این مجموعه هستند. وی در پایان اظهار امیدواری کرد این مجموعه در بهمن ماه 91 آماده پخش شود.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از، مجری طرح: محمدمهدی نخعی‌راد، استوری بورد: جواد مهماندوست، نویسنده: محمود سلطان‌پور، انیماتور: امیر حسین سیستانیان و عاطفه سپهری، تکسچر: میلاد قربانی، عاطفه سپهری و فریده غنی‌آبادی، مدل‌سازی و فضاسازی: محمدمهدی نخعی‌راد، جواد اورگنجی و میلاد قربانی، مدل‌سازی شخصیت‌ها: امیر سیستانیان و رضا رحمت‌زهی، نورپردازی و رندر: جواد اورگنجی و میلاد قربانی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها