مسابقه «آشپزی مهمونی» عنوان برنامه‌ای از گروه اجتماعی ـ فرهنگی شبکه تهران است که قرار است از اواسط اردیبهشت از این شبکه پخش شود.
کد خبر: ۴۶۷۸۲۳

علیرضا عاصم یوسفی، تهیه‌کننده مسابقه «آشپزی‌مهمونی» در تشریح ساختار این مسابقه گفت: این مسابقه در 52 قسمت 90 دقیقه‌ای با مشارکت سایپا تهیه و تولید می‌شود که در هر قسمت 3 گروه (3 زوج جوان) در 3 آشپزخانه با هم به رقابت می‌پردازند.یوسفی با اشاره به انتخاب نام این مسابقه افزود: دلیل انتخاب نام این مسابقه حضور «مهمان ویژه» در این برنامه است که در یکی از بخش‌های مسابقه با تشریفات خاصی وارد برنامه می‌شود. تهیه‌کننده این مسابقه همچنین با بیان این‌که هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان و بازیگران کشورمان در هر برنامه مهمان ویژه این مسابقه می‌شوند، ادامه داد: این مسابقه در روز‌های پنجشنبه هر هفته پخش می‌شود و علی معصومی و رابعه اسکویی اجرای این مسابقه را برعهده دارند.

عاصم یوسفی در پایان گفت: این مسابقه دارای بخش‌های مختلفی است که در پایان مسابقه طبخ غذا 3گروه امتیاز داده می‌شود و در نهایت یک گروه برنده مسابقه اعلام می‌شود. در این مسابقه نزدیک به 50 نفر شرکت‌کننده به تشویق این سه گروه می‌پردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها