دختری به نام آهو ،سریالی برای نوروز

قدرت‌الله صلح میرزایی سریالی به نام «دختری به نام آهو» که یکی دیگر از گزینه‌های شبکه تهران برای پخش در ایام نوروز است را کلید زد.
کد خبر: ۴۵۲۲۹۴

سریال «دختری به نام آهو» یک طنز اجتماعی است که می‌کوشد در کنار روایت داستانش پیام‌های اخلاقی و دینی هم به مخاطب بدهد.

داستان سریال «دختری به نام آهو» درباره مردی به نام آقا مرتضی حشمت است که چهار پسرش ازدواج کرده‌اند و تمام آنها صاحب پسر شده‌اند. آقا مرتضی که خیلی دوست دارد نوه دختری داشته باشد به تکاپو می‌افتد تا مقدمات ازدواج پسر پنجمش را که بتازگی از سربازی آمده، آماده کند. اما آماده کردن چنین مقدماتی آنقدرها هم که او فکر می‌کند کار ساده‌ای نیست.

علاقه او به داشتن نوه دختری باعث بروز ماجراهای بسیاری در خانواده چهار پسرش می‌شود. با وجود اتفاقاتی که می‌افتد آقا مرتضی همچنان در تلاش است که پسر آخرش را با هر تمهیدی پای سفره عقد بنشاند. چیزی که دیگران به آن واکنش نشان می‌دهند.

بهزاد فراهانی بازیگر نام‌آشنای سینما و تلویزیون در این سریال در نقش آقامرتضی حشمت ظاهر شده و سیروس گرجستانی هم ایفاگر نقش دوست او یعنی کمالی خواهد بود. مریم امیرجلالی هم در نقش همسر آقامرتضی دیده خواهد شد.

همچنین میرطاهر مظلومی، مجید یاسر، شهرام عبدلی و مهدی امینی‌خواه در نقش چهار پسر آقا مرتضی نقش‌آفرینی می‌کنند و پندار اکبری هم در نقش پسر آخر آقامرتضی هنرنمایی کرده است.

شهره لرستانی، فلور نظری، آزاده ریاضی، مریم سلطانی، یلدا قشقایی و آزیتا ترکاشوند بازیگران دیگری هستند که در این اثر در نقش‌های مختلف ظاهر خواهند شد.

فیلمنامه این سریال را هادی کریمی نوشته و کار تصویربرداری پنج روز پیش در لوکیشنی در اختیاریه تهران آغاز شده است.

محمد رضا معصوم‌زادگان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران اظهار امیدواری می‌کند، تصویربرداری این سریال قبل از عید نوروز به پایان برسد.

وی همچنین از تصویربرداری گزینه دیگر شبکه تهران یعنی مجموعه «مهمانان ویژه»‌ به کارگردانی جواد رضویان از هفته آینده خبر داد.

سریال دختری به نام آهو به تهیه‌کنندگی علیرضا داوری و محمدحسین قره‌تپه در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای آماده می‌شود.

در ساخت این سریال فرهاد محمودی (مدیر تصویربرداری)‌،حمیدرضا اسلامی (مدیر صدابرداری)‌، حامد صلح‌میرزایی (دستیار اول کارگردان)‌، آذر کتابی (طراح صحنه)‌، حسین یزدی (طراح گریم)‌، فرشته آلوسی (طراح لباس و مهدی توسلی (عکاس)‌ همکاری می‌کنند.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران همچنین از برنامه متفاوت شبکه تهران در لحظه سال تحویل امسال خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال گذشته این شبکه ویژه‌برنامه‌ای را با حضور مردم در لحظه سال تحویل به روی آنتن خواهد فرستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها