فیلم تلویزیونی "سیاه‌راه" به تهیه‌کنندگی محسن شایان‌فر و کارگردانی مسعود نوابی برای اربعین تهیه می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۲۹۰

محسن شایان‌فر تهیه‌کننده فیلم "سیاه راه" به مهر گفت: این فیلم به سفارش صدا و سیمای استان مرکزی تهیه می‌شود. مهاجرت از پایتخت به شهرها و به تصویر کشیدن جلوه‌های روشن شهرستان‌ها از مهمترین دلایل تولید این تله فیلم است.

وی در خصوص داستان این فیلم تلویزیونی اظهار داشت: این تله‌فیلم داستان حاج قاسم صبوری را روایت می‌کند که به دلیل خیانت شریک‌اش ورشکست می‌شود و همه ثروتش را از دست می‌دهد. نگرانی او اما بیش از هر چیز، پسرش فرزام است که قدم در سیاهراهی گذاشته که برای رهایی از آن باید بهایی سنگین بپردازد.

این تهیه‌کننده با بیان اینکه این تله فیلم به مدت یک ماه پیش تولید داشته است، بیان کرد: تصویربرداری از 17 آذرماه آغاز شد و تا پنج دی ماه ادامه داشت.

شایان‌فر از تدوین و صداگذاری همزمان تله فیلم خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تله فیلم "سیاه راه" تا اربعین حسینی آماده پخش خواهد شد.

وی با اشاره به لوکیشن‌های این تله فیلم در تهران و استان مرکزی گفت: در این تله فیلم تلاش کردیم جذابیت‌های استان مرکزی و مناطق دیدنی و بکر استان مرکزی را به تصویر بکشیم.

در فیلم تلویزیونی "سیاه راه" بازیگرانی چون عنایت بخشی، سیامک اطلسی، رامین راستاد، مجید حاجی‌زاده، مونا فرجاد، پروانه احمدی، کیانوش گرامی، حسین چنگی، فریدون کبیری، محمد طاهری، پیمان دارابی و میرحسین معلومی بازی کردند.

عوامل این تله‌فیلم عبارتند از نویسنده: علیرضا معتمدی براساس طرحی از محمود نصر، مدیر تصویر برداری: هوشنگ غفوری، مدیر صدابرداری: احمد کلانتری، تصویربردار:مجید طرقی، مدیر برنامه‌ریزی: پرنیا کاظمی‌پور، مدیر تولید: پیمان حجازی، منشی صحنه: داریوش اسقایی، عکاس: نوید سجادی حسینی، طراح و چهره پردازی: مهرداد قلی پور، طراح صحنه و لباس: وحید فارسی، تدوین: رضا مطهری و شادی شایانفر، صداگذاری و میکس: بهنام سعیدی و موسیقی متن: بهنام ابطحی.

تله فیلم "کمی مانده به غروب"

فیلم تلویزیونی" کمی مانده به غروب" به کارگردانی امین فرج‌پور و تهیه‌کنندگی عباس رافعی در استان اردبیل کلید خورد.

تصویربرداری این فیلم تلویزیونی به کارگردانی امین فرج‌پور در منطقه سرعین اردبیل درحال انجام است. عباس رافعی این فیلم را که مضمونی اجتماعی- مذهبی دارد برای صدا و سیمای مرکز اردبیل تهیه می‌کند.

درخلاصه داستان فیلم آمده است: حیران، یک هفته مانده به مراسم عقدش به بیماری سختی مبتلا می‌شود. میرزا حسن برای شفای تنها دخترش راهی سفر کربلا می‌شود. پس از مدتی خبر بمب گذاری در کربلا به حیران و بستگانش می‌رسد، در این میان تنها حیران است که چشم به راه بازگشت میرزا حسن می‌ماند.

بازیگران عبارتند از: ژیلا آل رشاد، محرم زینال زاده ، مسعود یکانی، سید رضی محمودی، آذین سواحلی، خداوردی خسروی، آرزو بدلی، آذر یاری، ولایت خوبدل، ملک فتحی، مهدی شیری، پریسا عطایی، علی ملکی، کاظم هاشم زاده، رسول علیزاده، سارا خلیل نسب. 

فیلم تلویزیونی "گنجینه جواهرپشته" آماده پخش می‌شود

کارگردان فیلم تلویزیونی "گنجینه جواهر پشته" از آماده شدن این فیلم طی چند روز آینده خبر داد.

نادر مقدس، کارگردان فیلم "گنجینه جواهر پشته" به مهر گفت: پس از آماده شدن نسخه اولیه، این فیلم برای بازبینی به مسوولان سیما فیلم ارائه خواهد شد. هم اکنون موسیقی فیلم را بابک ربوخه می‌سازد.

داستان فیلم "گنجینه جواهر پشته" در شمال کشور و در شهرستان فومن و اطراف آن می‌گذرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه باستان‌شناس وارد روستایی می‌شوند. اهالی گمان می‌کنند که در روستایشان گنج پیدا شده است که این موضوع باعث می‌شود دشمنی‌های قدیمی، آشکار شود.

به دنبال مشخص شدن وجود یک اثر باستانی مهم در روستا، اهالی متحد شده و به آبادانی روستای خود می‌پردازند. در "گنجینه جواهر پشته" بازیگرانی چون شقایق دهقان، ژوبین مقدس، هادی قمیشی، ساقی زینتی و ... بازی می‌کنند و بقیه بازیگران گیلانی و بومیان محلی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها