ضرغامی در همایش ملی آموزش در ایران 1404 گفت:

روح فرمایش رهبری پیرامون تحول در ساختار سیاسی کشور درک نشد

رییس سازمان صدا و سیما با توجه به اهمیت نظریه پردازی در حوزه های مختلف فکری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب گستره وسیعی از نوآوری در ساختار سیاسی کشور را مطرح کردند که در چارچوب آرمان ها و اصول ثابت انقلاب قابل بحث و بررسی است ولی ظاهراً به روح فرمایش ایشان کمتر توجه شد و جریان های مختلف هرکدام برداشت خاصی از این موضوع کردند که با پیام اصلی آن سخنرانی منافات داشت.
کد خبر: ۴۳۷۶۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، وی در اولین همایش ملی آموزش در ایران  1404، این موضوع را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: براساس این مهندسی جامع می توان قطعات پازل شبکه آموزشی در کشور را طراحی و بر حسن اجرای آن نظارت نمود.

ضرغامی گفت: اقدامات عملی و تئوریک به صورت مستقل در دستگاه های مختلف کشور انجام شده که برخی از آنها قابل تحسین است ولی به نظر می رسد با توجه به سند چشم انداز هنوز پلان عمومی آموزش در کشور طراحی نشده است.

ضرغامی با اشاره به اقدامات رسانه ملی در حوزه آموزش مستقیم و غیر مستقیم افزود: سیستم پیشرفته IPTV به صورت آزمایشی در تهران راه اندازی شده که با تکمیل آن امکان جستجو و بازگشت به برنامه های قبلی شبکه ها به صورت دقیق فراهم شده است.

وی اظهار داشت: این قابلیت بالا نقش مهمی در ایجاد ظرفیت های جدید برای استفاده از برنامه های آموزشی رسانه ملی دارد.

رییس رسانه ملی با برشمردن برخی  چالش های فراروی صدا و سیما در آموزش های اجتماعی مورد نیاز اقشار مختلف جامعه گفت: باید با درک صحیح این نیازها و بدون تنگ نظری و برداشت های قشری و با بهترین شیوه های متعهدانه و حرفه ای به این نیازها پاسخ گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها