انیمیشن خانواده سنجاب هابه تهیه کنندگی وکارگردانی محمدرضا قهرمان در 13قسمت 7دقیقه ای به سفارش صدا و سیمای مرکز چهارمحال وبختیاری تهیه و تولید می شود.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، محمدرضا قهرمان در گفتگو با سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما گفت : این مجموعه در طول قسمت های مختلف،یک داستان کلی رادنبال می کند اما درهر قسمت به موضوعی جداگانه نیز می پردازد که جنبه آموزشی و تربیتی خواهد داشت .

وی افزود: البته موضوعی که به آنها در هر قسمت خواهیم پرداخت موضوعاتی هستند که برای این گروه سنی دارای حائز اهمیت بوده که بطور غیر مستقیم و نامشهود در هر قسمت بیان می شود.

قهرمان بیان داشت: در این مجموعه تلاش کردیم به موضوعاتی پرداخته شود که نه تنها دارای جذابیت برای مخاطب کودک و نوجوان باشد بلکه جنبه آموزشی و تربیتی داشته باشد و مخاطب بتواند با مشاهده آن بر معلومات خود بیفزاید و راه و رسم زندگی صحیح را بیاموزد و حس تفکر و نیروی خلاقیت در آنها شکوفا گردد.

وی اضافه کرد: برای آن که ما بتوانیم انیمیشن تاثیرگذاری تولید کنیم با برخی از کارشناسان و روانشناسان کودک و نوجوان به مشورت پرداختیم که چگونه می توانیم مطالب مد نظر را به شکلی مفید و ارزنده به کودکان ونوجوانان انتقال دهیم . کارشناسان و روانشناسان کودک و نوجوان در این راه پر پیچ و خم و خطیر، کمکهای فراوانی را به ما کردند و حتی موضوعاتی را که در هر قسمت به آن می پردازیم را زیر نظر آنها به رشته تحریر در آوریم و با کمک و همیاری و همدلی آنان توانستیم به هدفی که مدتها به آن می اندیشیدیم برسیم.
 

قهرمان با اشاره به اینکه به طراحی کارکترها توجه جدی شده است ادامه داد: کاراکترهای این مجموعه هر کدام دارای شخصیتی جذاب و فانتزی هستند و مطمئنا مخاطبان به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار نمایند.

قهرمان ابراز داشت: موضوعات و اهدافی که این مجموعه ارائه می کند به زبان ساده و صریح می باشد تا کودکان و نوجوانان به راحتی بتوانند مطالب مورد نظر را درک کرده و برایشان قابل لمس باشد .

وی با بیان اینکه پیش تولید این مجموعه نزدیک به 3 ماه زمان برده است گفت: تولید این سریال از اویل اردیبهشت ماه سال آغاز شده و تا پایان اسفندماه سال جاری آماده پخش خواهد شد .

قهرمان خاطر نشان کرد: این مجموعه با تکنیک انیمیشن سه بعدی و با نرم افزار حرفه ای مایا تولید می شود که باعث ایجاد جذابیت های خاصی ، چه از لحاظ بصری و چه از لحاظ زیبایی شناسی تصاویر و حرکت دهی پرسوناژهای مجموعه موجب می شود که بر کیفیت و جذابیت این مجموعه بیفزاید.

عوامل تولید عبارتند از: مدیریت تولید و مدیر برنامه ریزی : علی رضا قهرمان ، مدیر گروه انیمیشن : احمد تیموری ، دستیار کارگردان : آرزو جاویدان فر ، طراح : الهه جاویدان فر و فریبا جعفر زاده ، انیماتور : رسول مقضی ، فریبا جعفر زاده ، احمد تیموری ، عسل سعادتی ، نگار فروزنده ، فرشاد خسروی ، هادی حیدریان ، زهرا قهرمان ، استوری بورد : طاهره ترکی ، مشاور کودک : دکتر نوشین قاسمی و نویسنده : محمد رضا قهرمان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها