مردم به تلویزیون خودمان عادت کرده اند و با وجود شبکه های ماهواره ای ، سینمای خانگی و غیره دوست دارند تلویزیون کشور خودشان را تماشا کنند.
کد خبر: ۴۲۰۹۸

مجید مظفری ، بازیگر سینما و تلویزیون در آستانه برگزاری جشنواره دوازدهم مراکز صداوسیما با اعلام مطلب فوق افزود: با این وجود برخی از آثاری که سرسری تولید می شوند و بیشتر به کمیت اهمیت می دهند، این انگیزه و اشتیاق مردم را کمرنگ می کنند. این بازیگر قصد دارد در آینده نزدیک 3مجموعه تلویزیونی به نامهای پرنیان ، پلاک و میزان عدالت را برای شبکه های سراسری و استانی صداوسیما جلوی دوربین ببرد. وی درباره ویژگی های سریال میزان عدالت گفت : این سریال در 13 استان مختلف با عوامل بومی و سوژه هایی از همان استان ها تولید خواهد شد که به نظرم این حرکت باعث ارتباط تنگاتنگ بین شبکه های استانی و هنرمندان شهرستانی و تهرانی می شود. مظفری ارائه طرح این مجموعه را نشات گرفته از برگزاری جشنواره های تولیدات رادیو تلویزیونی مراکز استان ها دانست و گفت : برگزاری این جشنواره مشوق بسیار خوبی برای هنرمندان جوان شهرستان ها خواهد بود که بتوانند سال آینده با دست پرتری شرکت داشته باشند و بستری مناسب برای رقابت سالم ، شکل گیری ایده ها و انگیزه های تازه پدید آید.

آمادگی شهرهای یزد برای میزبانی 1200 هنرمند

همچنین بنابر گزارش های رسیده ، شهرهای استان یزد خود را برای میزبانی بیش از 1200 هنرمند ، نویسنده ، برنامه ساز ، تهیه کننده ، مجری ، آهنگساز ، مدیران و دست اندرکاران مراکز رادیو و تلویزیون صداوسیما آماده می کنند. هر ساله به انگیزه برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان های صداوسیما علاوه بر مدیران مراکز و شبکه های مختلف صداوسیما از سراسر کشور ، صدها تن از چهره های مطرح سینما ، تئاتر و تلویزیون و رادیو در کنار سایر شرکت کننده ها در همایش عظیم مردم و رسانه حضور می یابند. این جشنواره در اواخر خردادماه در شهرهای استان یزد برگزار می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها