در صدا و سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود

ترویج ارزش های مذهبی در پله های سعادت

انیمیشن پله های سعادت به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد حسین علمدار در 13 قسمت 11 دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز قزوین تولید می شود.
کد خبر: ۴۱۶۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت امور استانهای صداوسیما، کارگردان این انیمیشن گفت: پله های سعادت داستان یک خواهر و برادرخردسال است که هر بار در جریان زندگی روزمره خویش با فروع دین و تاثیر آن را در زندگی آشنا می شوند.

وی افزود: در بخش های مختلف این مجموعه سعی شده  حکایات و روایاتی  پند آموز از قرآن کریم ، سیره مصومین (ع) و داستان های کهن ایرانی جهت درک بهتر موضوع  و همچنین ارتباط بیشتر با مخاطب استفاده شود.

کارگردان این انیمیشن با بیان اینکه نگارش این مجموعه در دی ماه سال گذشته به پایان رسیده است ابراز داشت: با توجه به تحقیقاتی که در مرحله پیش تولید صورت گرفت کاراکترهای کلیدی این مجموعه با حساسیت خاصی طراحی شده تا بتواند برای مخاطب دیدنی باشد.

علمدار اضافه کرد: با توجه به تعدد شخصیت های داستان و لوکیشن ها هم زمان با مرحله متحرک سازی دیگر شخصیت ها و صحنه های مورد نیاز نیز طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط  قوت تولیدات انیمیشن سیمای استانها تعیین فردی به عنوان استاد راهنما و ناظر کیفی می باشد  اظهار داشت: فرد مشخص شده از مرحله نگارش فیلمنامه تا آخرین مرحله تولید بر کیفیت کار نظارت می کند که این موضوع علاوه بر ارتقای سطح کیفی تولیدات انیمیشن یک کارگاه آموزشی نیز محسوب می شود.

کارگردان این انیمیشن افزود: ما در تولید مجموعه انیمیشن پله های سعادت با بهره گیری از تجربیات ناظر کیفی آقای میر صادقی و حساسیت ویژه ایشان در رعایت ضوابط و استانداردهای هنری و فنی ، امیدواریم بتوانیم اثری جذاب و با کیفیت را در جهت ترویج ارزش های دینی و مذهبی تولید کنیم.

علمدار در پایان ابراز امیدواری کرد: این مجموعه تا پایان سال جاری تمامی مراحل تولید را پشت سر می گذارد  و آماده پخش خواهد شد .

گفتنی است ؛ نویسندگی این مجموعه را مرتضی باقرپور و مریم رجایی و سرپرست پویانمایی را سید احمد علمدار بر عهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها