با به پایان رسیدن تدوین تله فیلم «مسافرباران» صداگذاری و میکس فیلم آغاز شد تا هرچه سریع‌تر مراحل فنی فیلم انجام شده و فیلم برای ارائه به سیمافیلم و نمایش آماده شود.
کد خبر: ۴۱۶۲۲۳

 محمد یاوری تهیه‌کننده در گفتگو با فارس گفت: در پایان هفتۀ گذشته بردیا کیارس، سازندۀ موسیقی متن این فیلم، تمام فایل‌های موسیقی را به صداگذار اثر تحویل داد تا او کار صداگذاری و میکس پایانی را پیش از آغاز هفتۀ جاری آغاز کند.

وی افزود: داریوش یاری (کارگردان) از موسیقی متن ساخته‌ شده توسط بردیا کیارس ابراز رضایت کرد، خود من بر این باور هستم که کیارس به خوب از کار درآمدن حس صحنه‌ها کمک فراوانی کرده است.

یاوری گفت: آرش قاسمی صداگذار کار خود را از روزهای پایانی هفته گذشته آغاز کرده و اکنون بیش از نیمی از تله فیلم «مسافر باران» صداگذاری شده است. با انجام مرحلۀ میکس نهایی، تا پایان هفته جاری که همزمان با پایان تیرماه خواهد بود، نسخه پایانی فیلم آماده خواهد شد و آن را به مرکز سیمافیلم تحویل خواهیم داد.

در این فیلم امیر آقایی، آرام جعفری، مینا جعفرزاده، بهمن زرین پور، مهدی فقیه و رامین راستاد به ایفای نقش‌ِهای اصلی پرداختند.

«مسافر باران» که برداشتی آزاد و ایرانی شده از رُمان «رین من» (مرد بارانی) نوشته بری مورو است، داستان جوانی به نام داوود را روایت می‌کند که پی می‌برد مسعود، شریک و پسر خاله‌اش، تمام موجودی حساب مشترکشان را خالی کرده و قصد فرار از کشور را دارد. داوود که با گروهی از طلبکارانش روبه‌رو شده، همراه با همسرش، سیما، می‌گریزد و در این بین می‌فهمد که پدرش نیز از دنیا رفته است. داوود که در تنگنا قرار گرفته، برای تصاحب ارث پدری با وکیل پدرش تماس می‌گیرد و در ادامه با رازی بزرگ روبه‌رو می‌شود که...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:کارگردان: داریوش یاری/ نویسندۀ فیلمنامه: آتوسا شیخ/ بازنویسی فیلمنامه: مهدی شیرزاد/ مدیر تصویربرداری: ایرج عاشوری/ مدیر صدابرداری: سلیم احمدی/ تدوین: مهدی یارمحمدلو/ صداگذار: آرش قاسمی/ طراح صحنه: رضا حاج درویش/ طراح لباس: آنا امانی/ طراح چهره‌پردازی: محسن ملکی/ سازندۀ موسیقی متن: بردیا کیارس/ مدیر برنامه ریزی و دستیار نخست کارگردان: امیر صراف‌ها/ جانشین تولید: محمد خداپناهی/ دستیار دوم کارگردان: سیدجواد حسینی/ مدیر تدارکات: فؤاد بوربور/ امور اداری: علیرضا چاوشی/ عکاس: امیر سحابی/مشاور رسانه‌ای: امیررضا نوری‌پرتو/مجری طرح: سیران‌فیلم/ تهیه‌کننده: محمد یاوری.

«مسافر باران» به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها