نایب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: باید با هر جریان منحرف که می‏خواهد با سوء استفاده از موقعیت و جایگاه اجرایی دولت، انحرافی را تحمیل کند، مبارزه شود. همچنین شنیده شده است که برخی با تکیه بر شوراهای راهبردی، قصد دخالت در انتخابات آینده مجلس دارند، نکته‏ای که نیازمند برخورد مسئولان است.
کد خبر: ۴۰۹۳۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خانه ملت ، "حسین فدایی آشتیانی" در نطق میان دستور خود در رابطه با بزرگترین مصلحتی که در این برهه زمانی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: ما در زمانی قرار داریم که دیکتاتورهای  نظام  سلطه به بهانه ضدیت با دیکتاتوری تلاش می‌کنند ملت ها را فریب دهند و موجب اختلاف افکنی شوند، ازسوی دیگر نیز این نظام دیکتاتوری در تلاش است تا با ایجاد فرقه وهابیت و بهائیت موجب اختلاف افکنی و ترویج اسلام آمریکایی شود و جریان انحرافی جدیدی را در کشور ایجاد کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردر مجلس، افزود: رژیم صهیونیستی با مهارت تمام اروپا را فریب داده و آنها را در خط برخورد با ملت‏های مسلمان قرار داده است تا اهداف شوم خود را پیش ببرد. زمانیکه دشمنان قسم خورده و ضدانقلاب ایران هم راستا با نظام سلطه گام برمی‏دارند و جریان منحرف و فاسد قدرت طلب به دنبال شکل دادن فتنه‏ای جدید است و چشم امید کشورهای انقلابی به یاری و مدد ایران است، شاهد هستیم که هر رفتاری برای دشمنان بهانه‏ای می‎شود تا انتخابات مردمی ایران را به عنوان انتخاباتی دولتی معرفی کنند.

فدایی تأکید کرد: در حال حاضر دست فتنه گران و بحران سازان در وزارت اطلاعات در حال قطع شدن است و جایگاه سربازان گمنام احیاء شده است. باید دانست که ایجاد اختلاف میان سران سه قوه و یا بی اعتمادی مسئولان به دولت موجب چشم روشنی و تقویت جبهه باطل و تضعیف جبهه حق خواهد شد، در این میان نظام سلطه با فشار از بیرون و دامن زدن به نارضایتی داخلی بنا دارند که بزرگترین طرح اقتصادی کشور یعنی هدفمند نمودن یارانه‏ها را با مشکل مواجه کند.

تغییر وزرا و مسئولان باید با تکیه بر استدلال کافی باشد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی، اظهار کرد: این دلایل این نکته را گوشزد می‏کند که بزرگترین ضرورت این برهه زمانی، استقرار آرامش در جامعه است، در همین راستا باید دانست که بزرگنمایی مسائل حاشیه‏ای و بی توجهی به مسائل فرعی خدمت به کشور نیست. " آیا تغییر وزاء و مسئولان بدون دلیل کافی به مصلحت است؟ و اگر تغییر حداقلی لازم است این تغییرباید با تکیه به استدلال کافی و همراه با تفاهم صورت بگیرد.

سازندگان مفاهیم مخالف با رهبر و روحانیت، ترویج دهندگان سکولاریسم نوین هستند

نماینده مردم تهران افزود: مردم همگام با رهبری آنگونه گام برداشتند که دست طمع دشمنان را قطع نمودند. باید دانست که هر فکر و رفتاری که آراء ۳۵ میلیونی مردم را مستقل ازگفتمان انقلاب اسلامی بداند و با تولید مفاهیم مخالف با گفتمان رهبری و روحانیت زاویه ایجاد کند، با پوشش دین و عرفان کاذب و مهدویت خود ساخته،  جدایی دین از سیاست را دنبال کند، بدون شک تبلیغ کننده، سکولاریسم نوین و مروج اسلام منهای روحانیت است.

کسی که نسبت به فساد اقتصادی نزدیکان خود اقدام نکند، فریبکار است

وی با اشاره به این موضوع که افرادی که با تصمیم‏های غیرکارشناسی، موجب ایجاد بحران شوند و به دشمنی مسئولان و اصولگرایان دامن بزند، گمراهی آشکار است، گفت: هر فردی که با تحلیل‏های غلط ظرفیت‏های جامعه اسلامی برای حمایت از بیداری اسلامی را معطل نگه دارد، دچار کجروی شده است. فکر و رفتاری که در مقابله با فساد شعار دهد اما حاضر به اقدام موثر نسبت به اتهام نزدیکان نشود و در سال جهاد اقتصادی به حل مشکل‎های اقتصادی نپردازد، فریبکار است.

تخصیص امکانات عمومی برای کار حزبی، خطا است

فدایی اظهار کرد: هر رفتاری که به نصیحت خیرخواهان امت نسبت به ترک عناصر فاسد توجه نکند و تلاش مستمر برای ترویج مکتب ایرانی به جای مکتب اسلامی و تطهیر عناصر منحرف همت نماید و از امکانات عمومی برای کار حزبی و باندی در انتخابات مجلس استفاده کند و همچنین بر قانون گریزی اصرار داشته باشد و از سوی دیگر پست‎های کلیدی را به افراد نا اهل اما مطیع واگذار کند، خطا کار است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود، گفت: جریانی که کسب و حفظ قدرت را اصل قرار داده و پرداختن به مسائل اساسی کشور همچون معیشت، مهار تورم، حفظ عفت عمومی و ... کم توجهی کند، محکوم به شکست است، در نهایت هر فکری که هرکدام از خصایص ذکر شده را داشته باشد، دچار یک انحراف و فساد بزرگ شده است.

فدایی با تأکید بر این موضوع که اقبال ملت از مسئولان  به دلیل تبعیت از اسلام و رهبری است، تصریح کرد: مردم مریدان چشم و گوش بسته نظام نیستند،  ملت و مجلس سیاست تطمیع، تهدید و نیرنگ را سیاست نادرستی می‏دانند و استفاده از عقلانیت را چاره‏ساز می‎دانند.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم شکل‏گیری فتنه دیگر توسط جریان انحرافی و فاسد را تشخیص می‏دهند، نمایندگان بصیر می‏دانند که دشمنان در کمین هستند تا با گل آلود شدن آب توسط جریان انحرافی، از ملت انتقام بگیرند، اکنون مجلس با وحدت و عقلانیت، تکلیف را در سیاست نظارت هوشمندانه، صبر انقلابی و ولایتمداری می‏داند.

مسئولان در مبارزه با فساد اقتصادی دانه درشت‏ها، پیشگام شوند

نماینده مردم تهران با تأکید بر لزوم برخورد جدی با فاسدان اقتصادی، افزود: انتظار از روسای سه قوه جهت ارتقاء اعتماد عمومی به مسئولان این است که در مبارزه با فساد اقتصادی خصوصا دانه درشت‏ها، پیشگام شوند، انتظار از قوه قضاییه نا امن سازی فضا برای مفسدان مالی و اوباش است. انتظار از رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‏جمهور، وزیرارشاد و سایر مسئولان فرهنگی این است که بازدارنده از ترویج عملی فرهنگ اباحه‏گری در عرصه فرهنگ و رسانه باشند.

دستگاه‏های نظارتی نسبت به مقابله با جریان انحرافی اقدام کنند

وی در پایان تأکید کرد: انتظار از دستگاه‏های نظارتی این است که نسبت به مقابله جریان منحرف اقدام کنند و با افراد که به نحوی با این جریان ها همکاری می‏کنند، برخورد کنند تا سران این جریان انحرافی خود را در حاشیه امن، حس نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها