نصیرپور در گفتگو با جام جم آنلاین:

نمایندگان به سجادی رأی اعتماد نمی‌دهند

عضو فراکسیون اقلیت مجلس گفت: رئیس جمهور طوری سجادی را به مجلس معرفی کرد تا نمایندگان به وی رای اعتماد ندهند و نمایندگان هم رای اعتماد نخواهند داد.
کد خبر: ۴۰۹۲۰۸

مجید نصیرپور نماینده سراب در مجلس در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به معرفی حمید سجادی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان به مجلس، گفت:نحوه معرفی وزیر مربوطه طوری بود که حساسیت مجلس برانگیخته شد و در واقع رئیس جمهور با عنایت به همین حساسیت مجلس این کار را انجام داد تا مجلس به سجادی رأی اعتماد ندهد.

وی افزود: مفهوم نامه رئیس جمهور به مجلس و معرفی وزیر این است که مجلس در برابر این اقدام مقاومت نشان دهد و رأی اعتماد به وزیر ندهد.

نماینده سراب در مجلس با اشاره به نداشتن صلاحیت لازم از سوی سجادی برای تصدی این وزارتخانه،گفت: آقای سجادی برای حوزه های جوانان فعالیت درخشانی نداشته و تنها در زمینه ورزش فعالیت هایی داشته است و تجربه ای در زمینه دیگر نیازهای جوانان ندارد.

نصیرپور گفت: آقای سجادی با نیازهای جوانان در مسائل مختلف آشنایی کامل ندارد و به نظر می رسد که وی نتواند مطالبات جوانان را برآورد کند مگر اینکه بخواهد در چند روز آینده برنامه های خوبی را به مجلس ارائه کند که این هم کار سختی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها