در مرکز خلیج فارس

تولید انیمیشن ماجراهای سه مورچه به پایان رسید

تولید انیمیشن ماجراهای سه مورچه در مرکز خلیج فارس به پایان رسید . این انیمیشن با تکنیک کات اوت و به صورت سه بعدی تولید شده است .کارگردانی این مجموعه هشت قسمتی سعید رزم آهنگ و تهیه کنندگی آن را مرتضی ستار به عهده داشته اند .
کد خبر: ۴۰۶۸۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما، داستان این انیمیشن از سه کاراکتر اصلی مورچه به نام های (گیرغ- کاکا و تگزی) و چهار کاراکتر فرعی که شامل یک سوسک و یک خانواده سه نفره شپش می باشد تشکیل شده است.

گیرغ که مورچه ای باهوش است و در هر کاری از قدرت فکرش استفاده می کند در مقابل با دو مورچه دیگر یعنی کاکا که سر به هوا و خوش نیت است و تگزی که مورچه ای چاق و تنبل است قرار دارد.

در هر قسمت این انیمیشن مورچه ها به نحوی اشتباهاتی را مرتکب می شوند و به دنبال آن به دردسر می افتند اما با همفکری گیرغ که مورچه ای خوش فکر و داناست و با کمک یکدیگر راه چاره ای می یابند و آن مشکل را حل می کنند.

چهار کاراکتر فرعی شامل یک سوسک بدجنس که به خاطر حرص و طمع و خودخواهی اش مشکلاتی ایجاد می کند و خانواده شپش ها که زندگی شان با بی خیالی می گذرد ولی موجودات خوش قلبی هستند از کاراکترهایی هستند که به جذابیت داستان کمک می کنند .

عوامل تولید این مجموعه انیمیشن عبارتند از :

طراح کاراکترها: وحید عابد ، سعید خوش خو/آهنگساز و صدا: افشین شاهوران/تدوینگر: سعید رزم آهنگ/نورپردازان: میثم اقبال پور ، حدیث لطفی/مدیر تولید: میثم اقبال پور/ناظر کیفی: کریم سربخش/فیلمنامه: شاهد سیف ، محی الدین حسینی/انیماتور: نیلوفر آزیکا، سحر دژید، سعید خوش خو ، نرجس علی نژاد/مدل ساز: سعید خوش خو/تکسچر: سجاد چراغی ، حدیث لطفی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها