50 میلیون مخاطب شبکه‌های بین‌المللی صداوسیما

مجیدرجبی معمار گفت: شبکه های تلویزیونی بین المللی صدا و سیما بیش از پنجاه میلیون مخاطب فارسی زبان در سراسر دنیا دارد.
کد خبر: ۴۰۶۰۷۰

به گزارش واحد مرکزی خبر، مجید رجبی معمار، مدیر شبکه های جهانی جام جم امروز یکشنبه در قزوین گفت : حدود 6 میلیون نفر از این افراد ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند .

مجید رجبی معمار در دیدار با مدیران صدا و سیمای مرکز قزوین معرفی فرهنگ ، تاریخ و معماری ایران را از وظایف شبکه های جام جم دانست و افزود: ایرانیان خارج از کشور جزئی از بدنه مردم کشورند که نیازها و داشته های خود از فرهنگ و تاریخ و زبان ایران را از طریق برنامه های شبکه های جام جم برطرف می کنند .

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل اقتصادی ایرانیان خارج از کشور گفت: توان اقتصادی و علمی ایرانیان خارج از کشور مزیتی برای نظام است و یکی از اهداف ما جذب و ساماندهی توان و سرمایه این افراد در جهت رشد کشور است .

رجبی معمار از آمادگی این شبکه برای دریافت و پخش برنامه های شبکه استانی از جمله شبکه استانی صداو سیمای قزوین خبر داد .

مدیر کل صداوسیمای استان قزوین هم در این دیدار با اشاره به توانمندیها و پتانسیلهای استان قزوین در حوزه های علمی ، فرهنگی ، هنری ، اقتصادی و گردشگری گفت استان قزوین مزیتهای فراوانی برای ساخت و تولید برنامه های مختلف و جذب گردشگر و سرمایه گذار دارد .

حجت الاسلام محمدیان از ساخت مستند ارساسیا ، مستند انقلاب اسلامی و مستند مردان هور در صدا و سیمای مرکز قزوین خبرداد و گفت : مستند مردان هور یک دایره المعارف بزرگ رزمندگان این استان در طول دوران جنگ تحمیلی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها