محمد یاوری، تهیه کننده فیلم تلویزیونی "مسافر باران" گفت: فاز اول تصویربرداری این تله فیلم در تهران رو به پایان است.
کد خبر: ۳۹۷۴۹۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت سیمافیلم، محمد یاوری،تهیه کننده این فیلم تلویزیونی با بیان این مطلب گفت:پس از تصویربرداری در یک رستوران در منطقه یوسف آباد،گروه تولید به لوکیشنی بازسازی شده در منطقه یافت آباد رفتند که صحنه های مربوط به زندان را ضبط کنند.

او افزود:گروه اکنون در لوکیشنی مربوط به خانه پدری داوود(امیر آقایی) مستقر است که این مکان خانه باغی قدیمی در منطقه درکه تهران است.در این لوکیشن،تمام بازیگران اصلی"مسافر باران"جلوی دوربین می روند.

تهیه کننده این فیلم تلویزیونی در ادامه بیان کرد:البته روز دوشنبه صحنه هایی از خیابان ها و نیز ابتدای جاده تهران را در اتوبان تهران- مشهد تصویربرداری کردیم.

یاوری با بیان اینکه تصویربرداری"مسافر باران"تا جمعه شب در تهران ادامه خواهد داشت،ادامه داد: تصویربرداری فاز دوم این تله فیلم از شنبه صبح در سمنان و در منطقه شهمیرزاد آغاز خواهد شد.

او در پایان تاکید کرد:با وجود دشواری های تولید که به دلیل گوناگونی لوکیشن های این فیلم تلویزیونی  وجود دارد،تصویربرداری آن مطابق برنامه ریزی ابتدایی پیش می رود.

فیلم که برداشتی آزاد و ایرانی شده از رمان"رین من"(مرد بارانی) نوشته بری مورو است،داستان جوانی به نام داوود را روایت می کند که پی می برد مسعود،شریک و پسر خاله اش،تمام موجودی حساب مشترکشان را خالی کرده و قصد فرار از کشور را دارد.داوود که با گروهی از طلبکارانش روبه رو شده،همراه با همسرش،سیما،می گریزد و در این بین می فهمد که پدرش نیز از دنیا رفته است.داوود که در تنگنا قرار گرفته،برای تصاحب ارث پدری با وکیل پدرش تماس می گیرد و در ادامه با رازی بزرگ روبه رو می شود که...

گفتنی است،تصویربرداری"مسافر باران"از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز شده است.این فیلم که در آن امیر آقایی،آرام جعفری،مینا جعفرزاده،بهمن زرین پور، مهدی فقیه و رامین راستاد به ایفای نقش می پردازند، نخستین تولید گروه معارف،انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم در سال جاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها