مسوولان باشگاه سپاهان بخواهند، به همکاری‌ام در این تیم ادامه می‌دهم

قلعه‌نویی: این سپاهان می‌تواند قهرمان آسیا شود

طلایی‌پوشان اصفهان که در 2 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان هر 6 امتیاز ممکن را به دست آورده بودند، سه‌شنبه شب و در آخرین بازی دور رفت هم با اقتدار در مقابل الغرافه قطر صف‌آرایی کردند تا با پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم و کسب 9 امتیاز کامل دور رفت، گام بزرگی برای صعود به مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها برداشته باشند. سپاهان در مقابل حریف قطری به قدری باصلابت بازی کرد که برونو متسو، سرمربی سرشناس الغرافه در پایان این بازی سپاهان را تیم شگفت‌انگیزی خواند که شایستگی دارد براحتی فینالیست این دوره از مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا شود.
کد خبر: ۳۹۴۲۴۵

البته از نگاه امیر قلعه‌نویی تیم سپاهان حتی می‌تواند قهرمان آسیا شود. او پس از کسب سومین پیروزی متوالی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد هنوز نمی‌توان گفت تیمش صعود کرده، اما ادامه این روند به قهرمانی در آسیا می‌انجامد: «ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم صد در صد صعود کرده‌ایم زیرا رقیب اصلی ما تیم الهلال است و اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، به طور قطع به مرحله بعد صعود می‌کنیم. البته شک نکنید اگر سپاهان همین روند رو به رشد را ادامه دهد، می‌تواند قهرمان آسیا نیز بشود.»

سرمربی سپاهان با اشاره به رکورد 8 پیروزی متوالی تیمش در رقابت‌های داخلی و آسیایی ادامه داد: «ما در 8 بازی متوالی پیروز شدیم اما از امروز کار سختمان شروع می‌شود زیرا در مسابقات داخلی و آسیایی تمام دیدارهایمان در خارج از خانه برگزار می‌‍شود. باید بازی بازیکنان تیم را در این هفته‌ها ستایش کرد چراکه آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند اما هنوز ایرادهایی داریم که باید در مراحل بالاتر آن را جبران کنیم. هنوز تیم سپاهان به تیم ایده‌آلی که مد نظر من است تبدیل نشده، اما سال آینده قطعا به آن سپاهان مقتدر خواهیم رسید که در تمام بازی ها قدرتمندانه ظاهر شده و نتایج خوبی را کسب خواهد کرد.»

وی در مورد ادامه همکاری‌اش در فصل آینده با این تیم نیز تصریح کرد: اگر مسوولان سپاهان تمایل داشته باشند که در این تیم سرمربیگری کنم، به طور قطع و باافتخار در اصفهان ماندگار می‌شوم. من شهر اصفهان، مردم، هواداران تیم و به خصوص مسوولان باشگاه سپاهان را دوست دارم و می‌خواهم به همکاری‌ام در این تیم ادامه دهم.»

سپاهان با 9 امتیازی که در پایان دور رفت لیگ قهرمانان آسیا اندوخته هم‌اکنون یکی از تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی است، اما برای این‌که به عنوان سرگروه راهی دور حذفی شود باید با الهلال 6 امتیازی در دور برگشت رقابت کند. سپاهان در صورت سرگروهی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان به مصاف تیم دوم گروه B می‌رود که با توجه به شرایط این گروه هیچ بعید نیست این تیم استقلال تهران باشد.

استقلال شب گذشته با پیروزی بر پاختاکور ازبکستان 4 امتیازی شد تا هم امتیاز با النصر عربستان در دور برگشت یکی از جدی‌ترین تعقیب‌کننده‌های تیم 7 امتیازی السد قطر باشد.

رضا پورعالی / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها