با بازی عسل بدیعی، زهره صفوی و...

سعید اسدی، نیلا زنده است را ساخت

تله ‌فیلم «نیلا زنده است» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه‌کنندگی جمال شیرمحمدی اواخر هفته گذشته در پارک چیتگر به پایان رسید. تدوین تصاویر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۸۶۶۰۵

به گزارش فارس، تصویربرداری تله فیلم «نیلا زنده است» با مضمونی دینی اواخر هفته گذشته (27 بهمن) با ضبط صحنه‌های خارجی در پارک چیتگر به پایان رسید و تدوین تصاویر توسط محمدرضا خندان در حال انجام است هنوز سازنده موسیقی و صداگذار فیلم مشخص نشده است.

در آخرین روز تصویربرداری عسل بدیعی، صالح میرزاآقایی و گلنوش مؤمنی جلوی دوربین غفوری رفتند.

طبق برنامه ریزی انجام شده تصویربرداری پس از 17 جلسه در تهران و در لوکیشن‌های اصلی فیلم، خانه، بیمارستان و خیابان‌های تهران به پایان رسید.

در این فیلم عسل بدیعی، زهره صفوی و صالح میرزاآقایی، گلنوش مومنی و آرشام طالبی ایفای نقش‌های اصلی را برعهده دارند.

فیلمنامه توسط فدیا نورالهیان با مضمونی دینی نوشته شده و داستان زنی به نام «فروغ» سرپرستار بخش آی سی‌یو را روایت می‌کند که پسرش سامان دچار نارسایی قلبی شده و در لیست پیوند قراردارد. روزی دختری به نام نیلا که دچار مرگ مغزی شده را به بخش می‌آورند و فروغ تلاش می کند تا از مادربزرگ نیلا رضایت بگیرد و بتواند با اهداء قلب توسط نیلا، پسر خود را از مرگ حتمی نجات دهد. مادربزرگ نیلا زمانی رضایت می‌دهد که فروغ علائم بازگشت حیات را در نیلا می‌بیند، اما آن را کتمان می‌کند. عمل پیوند با موفقیت انجام می‌شود و حال سامان رو به بهبود می‌رود اما فروغ دچار آشفتگی و پشیمانی شدید روحی شده ...

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:نویسنده فیلمنامه: فدیا نورالهیان/ کارگردان: سعید اسدی/ تهیه‌کننده: جمال شیرمحمدی/ مدیرتصویربرداری: ابراهیم غفوری/ صدابردار: هادی معنوی/ برنامه ریز: فرید کلهر/ طراح صحنه ولباس: ستاره قلی‌زاده/ طراح گریم: کیان اولاد وطن/ مدیرتولید: ناصر نصیری/ مدیرتدارکات: هادی غفارلو/ عکاس: مهدی حیدری.

«نیلا زنده است» به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها