به‌علت نبود مسافر

خط پرواز ایلام - مشهد متوقف شد!

مدیر فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد: توقف خط پرواز ایلام ـ مشهد که چندی پیش تنها یک سورتی آن انجام شد، به علت نبود مسافر است؛ چرا که شرکت‌های هواپیمایی خصوصی براساس سود سرمایه‌گذاری می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۶۳۵۵

به گزارش ایسنا، مجتبی بیاتی افزود: شرکت‌های هواپیمایی خصوصی که اقدام به ایجاد خط پروازی میان هر نقطه به نقطه‌ای دیگر می‌کنند به طبیعت حال به دنبال تامین ضرورت‌ها و منافع مالی خود نیز هستند، لذا به دلیل نبود مسافر شرکت مذکور قادر به ادامه کار در مسیر ایلام - مشهد نشد.

وی گفت: فرودگاه ایلام قادر است خدمات و سرویس‌دهی روزانه 15 تا 20 پرواز را تامین کند، اما این کار منوط به شرایط و حجم کمّی مسافر نیز هست، زیرا وقتی که مسافر به حد نصاب هواپیما نرسد شرکت هواپیمایی نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام درباره راهکار برون‌رفت از این معضل نیز افزود: در حال حاضر برای تامین سورتی مجدد مشهد - ایلام و بالعکس، رایزنی‌هایی از طریق استاندار و نمایندگان مجلس به جهت جلب کمک و حمایت‌های بخش دولتی آغاز شده است.

بیاتی از تکمیل90 درصد از سامانه فرود دقیق فرودگاه ایلام خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه کنسلی(لغو) پروازها در مسیر ایلام - تهران نیز به حداقل خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها