مشاور رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز در آغاز سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی مردم با شعور بالای خود همچنان قدردان واقعی انقلاب و رهبری هستند و با بصیرتی مثال زدنی پای انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و ذره‌ای در دفاع از آرمانهای والای انقلاب کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۳۸۴۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی بسیج صداوسیما ، همزمان با ایام گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس مرکز بسیج با حضور در جمع کارکنان مرکز بسیج ضمن تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای میهن اسلامی گفت: فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور خاطرات تلخ و شیرین دوران مبارزات انقلابی در زمان طاغوت است و امسال که این ایام با خروش انقلابی مردم مصر و تونس و دیگر کشورهای اسلامی مصادف شده است ملت ایران بیش از پیش به یاد حماسه آفرینی های دوران انقلاب خود می افتند، لذا امیدواریم به زودی شاهد آغاز جشن جهانی شدن تفکر انقلاب اسلامی، گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و تجلی آرمان های حضرت امام (ره) باشیم.

وی افزود: خلاء فقدان رهبری توانمند، شجاع، زمان شناس و عالم که بتواند این جریان برآمده از درون مردم کشورهای اسلامی را هدایت و مدیریت کند و موجب بیداری و آگاهی ملت ها شود به وضوح مشاهده می شود.

جعفری اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) مقتدرانه و مردانه در وسط میدان انقلاب ملت ایران بود و افق های جدیدی از اسلام ناب را تبیین نمودند و مطمئناً اگر ملت از وجود مقدس حضرت امام خمینی (ره) بهره مند نبوند، این انقلاب به سرانجام نمی رسید.

وی گفت: وجود نورانی حضرت امام (ره) ودیعه ای الهی بود و خداوند متعال این امانت بزرگ را در عصر حیات ما ارزانی و عنایت فرمودند و افزون بر این مهم، صلابت و درایت داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی موجب شیفتگی خاص ملت به ایشان می باشد، ما این را بارها شاهد بوده ایم و حضور بیش از 14 میلیون نفر در مراسم وداع با پیکر مطهر ایشان نماینگر همین موضوع است.

رئیس مرکز بسیج رسانه ملی افزود: امام (ره) اسلام ناب را به معنای واقعی در خود متبلور کرده و معتقد بودند حفظ اصول و ترویج اسلام و اجرای عدالت بدون در اختیار داشتن حکومت امکان پذیر نخواهد بود لذا همواره خواستار برپایی حکومت اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت بودند.

وی گفت: اکنون پس از گذشت چند دهه از انقلاب مردم ایران، نشانه های این تحول با عظمت در میان تمامی ملت های آزادی خواه جهان از جمله کشورهای عربی ـ اسلامی قابل مشاهده است و این دستاورد بزرگ به سبب آن است که حضرت امام بنیان انقلاب ایران را منطبق بر مبانی اندیشه ای قرا« کریم، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام عصر ارواحناه فداه بنا نهادند.

مشاور رئیس سازمان صداوسیما اضافه کرد: مهمترین هدیه حضرت امام (ره) به ملت ایران ایجاد و تثبیت انقلاب اسلامی بود چراکه ایشان با برداشتن تمامی سنگلاخ ها، رفع موانع، انجام اصلاحات، معرفی چارچوب ها و ایجاد بسترهای لازم مصداق سکانداری انقلاب پس از خود را نیز بنحوی هوشمندانه به مردم و نخبگان معرفی و در نهایت جامعه را متوجه وجود ذیقیمت مقام معظم رهبری فرمودند و به پاس این انتخاب امروز قبل از گذشته شاکر خداوند امام و خبرگان رهبری هستیم.

رئیس بسیج صداوسیما افزود: رهبری فرزانه انقلاب نیز همچون حضرت امام (ره) و با همان درایت و صلابت انقلاب را به درستی هدایت و تمامی موانع و مشکلات بزرگ را از پیش روی این ملت کنار زدند. دستاوردهای عظیم ایران اسلامی همچون تولید علم، پیشرفت های هسته ای، قرارگرفتن ایران در فهرست محدود کشورهای دارای فناوری پرتاب ماهواره به فضا، طراحی فرایند تصویب برنامه 5 ساله، تدوین و ابلاغ چشم انداز و هدایت هوشمندانه انقلاب در امواج طوفان ها و جریانات سهمگین دشمنان و جریانات نفاق همگی مدیون درایت و مدیریت رهبری معظم انقلاب است و این نشان می دهد که تدبیر حضرت امام (ره) و انتخاب مجلس خبرگان به درستی صورت گرفته است.

جعفری در پایان گفت: امروز در آغاز سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی مردم با شعور بالای خود همچنان قدردان واقعی انقلاب و رهبری هستند و با بصیرتی مثال زدنی پای انقلاب، امام و رهبری ایستاده اند و ذره‌ای در دفاع از آرمانهای والای انقلاب کوتاه نخواهند آمد و ما خداوند متعال را شاکریم که در فهرست راهیان نهضت عظیم امام خمینی (ره) و سربازان رهبری قرار گرفته ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها