مدیرکل امور پژوهشی و نشر منابع علمی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: پزشکی قانونی از طرح های تحقیقاتی پژوهشگران که بر اساس اولویت های پژوهشی این سازمان تهیه شده باشد،‌ حمایت می کند.
کد خبر: ۳۷۵۲۱۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور،‌ دکتر محمد کاظمیان در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی گفت: اولویت های پژوهشی سازمان در چهار گروه اخلاق و قصور پزشکی ، معاینات بالینی و روان‌پزشکی، کالبد گشایی و علوم تشریح و علوم آزمایشگاهی و پاراکلینیک تعریف شده اند که علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به سایت سازمان به نشانی www.lmo.ir  مراجعه کنند.

وی افزود: پزشکی قانونی آمادگی دارد از طرحی پژوهشی با موضوع اولویت های تعیین شده حمایت کرده و فضای مناسب را در اختیار محققان قرار دهد.

دکتر کاظمیان خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی با توجه به عملکردش در قوه قضاییه بازوی کارشناسی قضات و صاحب نظر در امر پزشکی است و به دلیل حجم بالای فعالیت ها، به طور عام در حوزه پژوهشی چندان فعال نیست.

مدیرکل امور پژوهشی و نشر منابع علمی سازمان پزشکی قانونی کشور یادآور شد: با وجود حجم بالای فعالیت ها معاونت آموزرشی و پژوهشی سازمان در سال های اخیر وظایف گسترده ای را پیگیری و طرح های تحقیقاتی را اولویت بندی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها