9 کشته و زخمی در سانحه رانندگی در سراب

مسوول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: بر اثر سانحه رانندگی در این استان 5 نفر کشته و 4 نفر دیگر مصدوم شدند.
کد خبر: ۳۶۹۹۵۳

به گزارش ایسنا، حبیب حسین قلی‌زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: این سانحه در مسیر هفت کیلومتری دوز دوزان به سمت سراب رخ داد که در پی آن سه دستگاه خودروی سمند، پیکان و پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این سانحه پنج سرنشین خودروها که دو نفر از آنها زن بودند در محل حادثه جان باختند و چهار سرنشین دیگر شامل دو زن مصدوم شدند.

وی خاطر نشان کرد: اجساد و مصدومان توسط شش دستگاه آمبولانس‌های به بیمارستان امام(ره) در سراب و از آنجا به بیمارستان امام رضا (ع) در تبریز منتقل شدند.

حسین قلی زاده در پایان افزود: وضعیت مصدومان رضایت بخش است.

تصادف مرگبار 3 تریلر در محور هفتگل ـ اهواز   

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی خوزستان نیز گفت: بر اثر برخورد سه تریلر با یکدیگر در محور هفتگل‌ ـ اهواز 2 تن کشته و 2 نفر زخمی شدند.

اسدالله موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعت 21 و 25 دقیقه شب گذشته، هشتم آذرماه رخ داد.

وی افزود: در پی این حادثه، ماموران اورژانس مرکز هفتگل به محل مورد نظر اعزام شدند اما پیش از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، 2 تن از چهار مجروح این سانحه به دلیل شدت صدمات، فوت کردند.

موسوی تصریح‌کرد: مصدومان این حادثه رانندگی توسط ماموران اورژانس مرکز هفتگل به بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز انتقال داده شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها