پارسی نژاد ، بیدج ، قدیانی و...

داوران جشنواره کتاب دفاع مقدس معرفی شدند

سرگروه های داوری سیزدهمین جشنواره دوسالانه کتاب دفاع مقدس معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۷۷۰۲

کامران پارسی نژاد ، منوچهر اکبری، حسینعلی قبادی، موسی بیدج ، حبیب یوسف زاده، فریبا نظری، طاهره ایبد، مهدی کاموس، سیداکبر میرجعفری، افشین علاء، جواد محقق، حفیظ الله رفیعی، سعید باباوند، قاسم زمانی، سیدمحمد میرکاظمی و نادر قدیانی داوران سیزدهمین جشنواره دو سالانه کتاب دفاع مقدس هستند.

به گزارش ایرنا ، در بخش 'ادبیات داستانی' به سرگروهی کامران پارسی نژاد، راضیه تجار و فیروز زنوزی جلالی اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند و در بخش 'شعر' سید اکبر میرجعفری سرگروه داوری است و سید ضیاءالدین شفیعی، سودابه امینی، سید احمد نادمی و زهیر توکلی وی را در بررسی آثار همراهی می کنند.

در بخش 'پژوهش ادبی' منوچهر اکبری مسوولیت سرگروهی داوران را بر عهده دارد و در این بخش محمود اکرامی فر و علیرضا حاجیان نژاد از دیگر اعضای هیات داوران هستند.همچنین در بخش 'پژوهش فرهنگی' حسینعلی قبادی سرگروه داوران است و مهدی نیک منش، مصطفی گرجی، علی اکبر کیوانفر، سیده نرگس رضایی، خسرو قبادی و مهدی سعیدی هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

در بخش 'ترجمه' نیز موسی بیدج سرگروه داوری است و زهرا خسروی و رضا خوشامدی داوران این بخش هستند.همچنین با سرگروهی حبیب یوسف زاده در بخش 'جنگ'، محمدعلی قربانی و مرتضی مجدفر وی را در داوری آثار رسیده همراهی میکنند و در بخش 'خاطره' نیز فریبا نظری سرگروه است و فریبا طالش پور، احد گودرزیانی، سعید علامیان، جلیل امجدی و حسن رحیم پور داوری آثار رسیده را بر عهده دارند.

بر این اساس، در بخش 'داستان کودک و نوجوان' طاهره ایبد سرگروه است و حمیدرضا نجفی، محسن هجری، جعفر توزنده جانی و میترا بیات اعضای هیات داوران هستند.

در بخش 'شعر کودک و نوجوان' نیز افشین علاء مسوولیت هیات داوران را برعهده دارد و بابک نیک طلب، کبری بابایی و انسیه موسویان داورای آثار رسیده را برعهده دارند.

همچنین در بخش 'زندگینامه داستانی' مصطفی خرامان، جهانگیر خسروشاهی و نصرت الله محمودزاده به سرگروهی مهدی کاموس داوری آثار رسیده را برعهده دارند.

در بخش 'نثر ادبی' نیز جواد محقق و عبدالرحیم سعیدی راد هیات داوران را تشکیل می دهند، در این بخش جواد محقق سرگروه داوری است.

در بخش 'طراحی و گرافیک' سعید باباوند سرگروه است و مجید کاشانی، پریسا تشکری و امرالله فرهادی دیگر اعضای هیات داوران هستند.

در بخش 'نمایشنامه نویسی' نیز حفیظ الله رفیعی به عنوان سرگروه با همراهی هوشنگ هی هاوند و وحید آقاپور آثار رسیده را بررسی می کنند.

در بخش 'پژوهش نظامی' مجید مختاری، تیمسار مسعود بختیاری، حسین شریفی طراز کوهی و نادر ساعد به سرداوری قاسم زمانی آثار رسیده را داوری کرده اند.

در بخش 'وصیتنامه' سید محمد میرکاظمی سرگروه داوران است و زهرا شیرکوند، یعقوب توکلی، مصطفی رحیمی و علی رضا اشتری هیات داوران را تشکیل می دهند.

انتخاب 'ناشر نمونه'را هم نادر قدیانی و رضا حاجی آبادی بر عهده دارند. سرگروه این بخش نادر قدیانی است.

سیزدهمین دوسالانه کتاب دفاع مقدس همزمان با هفته کتاب در آبان ماه جاری برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها