سردار تشکری اعلام کرد

روزشمار هفته نیروی انتظامی

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی روزشمار هفته نیروی انتظامی را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۵۳۹۵۶

به گزارش فارس، سردار محمود تشکری در مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی طی سخنانی با اشاره به وضعیت سیل زدگان کشور پاکستان و سخنان مقام معظم رهبری در مورد کمک مضاعف به آنها، افزود: این فرمایشات تکلیف جدی بر دوش تمام مسلمانان گذاشته است.

وی با بیان اینکه وظیفه تمام مسلمانان است که به یاری این سیل زدگان بشتابند ، از تشکیل ستاد ویژه جمع‌آوری کمک‌های کارکنان نیروی انتظامی در این نیرو خبر داد و گفت: کارکنان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به این ستاد تحویل دهند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود آغاز هفته دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و مجاهدات رزمندگان و ایثار گرانی است که با خون خود نهال انقلاب را زنده نگه داشتند.

سردار تشکری به تلاش‌های حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: تمام ما مدیون تلاش ها و رهنمودهای ایشان هستیم.

وی به برگزاری باشکوه هفته گرامی داشت نیروی انتظامی اشاره کرد و اظهار داشت:هفته بزرگداشت نیروی انتظامی از دهم مهر ماه با شعار «اعتماد شما، پشتوانه اقتدار ما» در سراسر کشور آغاز می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ، تصریح کرد:پیام ما به مردم میهن اسلامی این است که پلیس نیازمند اعتماد و به تبع آن مشارکت مردم عزیز است که خروجی آن نظم و امنیت پایدار در کشور است.

سردار تشکری با تأکید بر اینکه اعتماد مردم با خدمت صادقانه و بی منت حاصل می شود ، خاطرنشان کرد:اعتماد مردم برای نیروی انتظامی سرمایه ارزشمندی است که می تواند منجر به اقتدار و موفقیت پلیس در مأموریت های محوله شود.هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا پلیس دستاوردها و عملکرد خود را در معرض دید و قضاوت مردم قرار دهد.

سردار تشکری روزشمار هفته نیروی انتظامی را یادآور شد و گفت: روز شنبه دهم مهرماه به نام ، پلیس ، مشارکت عمومی ، انضباط اجتماعی ، یکشنبه پلیس ، دانش و فنآوری ، دوشنبه دوازدهم پلیس ، ولایت،ایثار و شهادت ، سه شنبه سیزدهم مهر ، پلیس ، خدمتگذاری ، پاسخگویی نام گذاری شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: چهارشنبه چهاردهم مهر ماه ، پلیس ، اقتدار ، کارآمدی ، پنجشنبه پانزدهم مهر ، پلیس ، امنیت ، فضای مجازی و جمعه شانزدهم مهر پلیس ، خانواده ، امنیت اجتماعی و اخلاقی نامگذاری شده است.

وی از خدمت ، اقتدار و رحمت به عنوان سه محور اساسی در هفته نیروی انتظامی یاد کرد و گفت:پلیس سال گذشته در صحنه مبارزه با فتنه گران رو سفید و موفق بیرون آمد.

سردار تشکری رویکرد دانش محوری و توجه به پژوهش و فناوری را از الزامات اساسی نیروی انتظامی برشمرد و گفت: خوشبختانه پلیس در این حوزه توفیقات قابل توجهی داشته که این قابلیت ها را در هفته ناجا به نمایش خواهیم گذاشت.

وی خدمت مضاعف به مردم در هفته نیروی انتظامی را یک امر جدی برشمرد و خاطرنشان کرد: تجلیل از کارکنان و خانواده های کارکنان ناجا،تقدیر از فرزندان دانشجو و دانش آموزان ممتاز کارکنان ، تجلیل از بازنشستگان،دیدار و دلجویی از خانواده شهداء و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء از مهمترین برنامه های هفته ناجا می باشد.

سردار تشکری با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی نیز با تشکیل دبیرخانه و نظارت و هدایت برنامه های هفته ناجا پیش بینی های لازم را در موضوع اطلاع رسانی انجام داده است ، اظهار امیدورای کرد:پلیس از فرصت بدست آمده، استفاده مطلوب را ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها