سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به دلیل آلودگی آب در قسمتی از منطقه یافت‌آباد تهران مقرر شد تا وزارت نیرو فعلا به صورت رایگان آب‌معدنی در این مناطق توزیع کند. حسن تامینی، نماینده رشت در مجلس در گفتگو با خانه ملت با اشاره به جلسه بعدازظهر سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و با بیان این‌که در این جلسه مسوولان بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و همچنین مسوولان آب وزارت نیرو حضور داشتند، گفت: روزنامه‌ها به نقل از وزیر بهداشت اعلام کردند که آب تهران آلوده است اما وزارت نیرو هرگونه آلودگی آب‌ها را تکذیب کرد که همین موضوع باعث شد تا کمیسیون بهداشت و درمان به این مساله ورود کند.
کد خبر: ۳۴۱۵۵۸

وی افزود: در جلسه روز گذشته بحث‌های مفصلی در این زمینه انجام شد و به این نتیجه رسیدند که آب تهران آلوده نیست و سالم است اما آب منطقه‌ای در جنوب تهران یعنی در بخش‌هایی از یافت آباد به دلیل بالا بودن نیترات آلوده است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا کمیته‌ای از سوی کمیسیون بهداشت و درمان و با حضور مسوولان وزارتخانه‌های نیرو و بهداشت با مسوولیت و نظارت اعضای کمیسیون بررسی مجددی از آب تهران و کل منطقه صورت گیرد و گزارش بررسی به کمیسیون ارائه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها