واحد تأمین سیمای استان‌ها 13 فیلم سینمایی را برای پخش به مراکز استانی ارسال کرده است.
کد خبر: ۳۳۵۵۳۹

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌های صدا و سیما، مدیر کل سیمای استان‌ها با اعلام این خبر لزوم توجه سیمای مراکز به غنی‌سازی برنامه‌های تلویزیون را یادآور شد و گفت: این اداره کل به منظور دستیابی به این هدف از ابتدای امسال طرح تهیه و ارسال فیلم‌های سینمایی به مراکز را به مرحله اجرا در آورده است.

رضا بهنام‌راد با اشاره به استقبال سیمای مراکز از این طرح گفت: پس از اجرای موفق این طرح در بهار امسال اداره کل سیمای استان‌ها 13 فیلم سینمایی را برای پخش در تابستان آماده و به مراکز ارسال کرد.

به گفته مدیر کل سیمای استان‌ها این فیلم‌ها که برخی از آنها از تولیدات طنز مراکز است شامل 8 فیلم ایرانی قاتل پنجم، غریبه، رنگ‌های زندگی، ذبیح، فراموش شده، شیب تند، لانه و هاوار و پنج فیلم خارجی سال اولی‌ها، شمشیر شمشیرها، بشقاب پرنده، پسران صحرا و مبارز هزار چهره است.

براساس کنداکتور تنظیم شده این فیلم‌های سینمایی در فاصله روزهای چهارم تیرماه تا 15 مردادماه در روزهای تعطیل و مناسبت‌ها پخش می‌شوند.

فیلم‌های سینمایی غریبه، ذبیح و لانه برای پخش در ایام ولادت حضرت امیر (ع)، مبعث رسول اکرم (ص) و میلاد حضرت قائم (عج) در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها